Veslemej Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 God natt. Monterte myggnett på soverommet i kveld og åpnet vinduet. Så sovnet jeg men bråvoknet en time etter av at taket var seriøst helt sort og jeg var full i knott. Jeg tuller ikke! Jeg måtte bare rømme til en venninne å sove der å ta meg av knotten i morgen. Er myggnetting for grov til å ta knotten? Kan et pollennett være bedre?? Her sitter jeg med over 40 knottebitt og grur meg til å dra hjem i morgen...
Papirfly Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 Tråden er ryddet for avsporing. Papirfly, mod.
BMW 5-serie 535D Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 Ja, alt for store hull til å holde knotten ute. Blir ofte plaget med det selv, heldigvis ikke i år da det er så j**la tørt. Det som kanskje kan hjelpe er å sy sammen 2 myggnettinger så de forhåpentligvis overlapper hverandre litt
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 På 1.8.2018 den 2.58, Veslemej skrev: God natt. Monterte myggnett på soverommet i kveld og åpnet vinduet. Så sovnet jeg men bråvoknet en time etter av at taket var seriøst helt sort og jeg var full i knott. Jeg tuller ikke! Jeg måtte bare rømme til en venninne å sove der å ta meg av knotten i morgen. Er myggnetting for grov til å ta knotten? Kan et pollennett være bedre?? Her sitter jeg med over 40 knottebitt og grur meg til å dra hjem i morgen... Knott inn på soverommet? Tror jeg ikke noe på. Har alltid får høre at knotten ikke flyr under noe, dvs et tak. Og den kommer heller ikke før man tråkker i gresset. Anonymkode: e3e54...010
Veslemej Skrevet 2. august 2018 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Knott inn på soverommet? Tror jeg ikke noe på. Har alltid får høre at knotten ikke flyr under noe, dvs et tak. Og den kommer heller ikke før man tråkker i gresset. Anonymkode: e3e54...010 Det er tilfellet at taket mitt var fult av knott. Nå kjøpte jeg pollennett og ingen knott i natt. Spar deg for urelevante kommentarer.
skrue Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 1 hour ago, Veslemej said: Det er tilfellet at taket mitt var fult av knott. Nå kjøpte jeg pollennett og ingen knott i natt. Spar deg for urelevante kommentarer. Jeg har heller aldri opplevet knott innendørs. I området der jeg har hytte kan det bli ganske mye når de dukker opp på ettermiddagen. Men om jeg går inn uten å lukke døren så følger de ikke med. Det er muligens ulike varianter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå