Gå til innhold

Mygginnvasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

God natt. 

Monterte myggnett på soverommet i kveld og åpnet vinduet. Så sovnet jeg men bråvoknet en time etter av at taket var seriøst helt sort og jeg var full i knott. Jeg tuller ikke! 

Jeg måtte bare rømme til en venninne å sove der å ta meg av knotten i morgen. Er myggnetting for grov til å ta knotten? Kan et pollennett være bedre?? Her sitter jeg med over 40 knottebitt og grur meg til å dra hjem i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Papirfly, mod.

Skrevet

Ja, alt for store hull til å holde knotten ute. Blir ofte plaget med det selv, heldigvis ikke i år da det er så j**la tørt. Det som kanskje kan hjelpe er å sy sammen 2 myggnettinger så de forhåpentligvis overlapper hverandre litt 

AnonymBruker
Skrevet
På 1.8.2018 den 2.58, Veslemej skrev:

God natt. 

Monterte myggnett på soverommet i kveld og åpnet vinduet. Så sovnet jeg men bråvoknet en time etter av at taket var seriøst helt sort og jeg var full i knott. Jeg tuller ikke! 

Jeg måtte bare rømme til en venninne å sove der å ta meg av knotten i morgen. Er myggnetting for grov til å ta knotten? Kan et pollennett være bedre?? Her sitter jeg med over 40 knottebitt og grur meg til å dra hjem i morgen...

Knott inn på soverommet? Tror jeg ikke noe på. Har alltid får høre at knotten ikke flyr under noe, dvs et tak. Og den kommer heller ikke før man tråkker i gresset.

Anonymkode: e3e54...010

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Knott inn på soverommet? Tror jeg ikke noe på. Har alltid får høre at knotten ikke flyr under noe, dvs et tak. Og den kommer heller ikke før man tråkker i gresset.

Anonymkode: e3e54...010

Det er tilfellet at taket mitt var fult av knott. Nå kjøpte jeg pollennett og ingen knott i natt. Spar deg for urelevante kommentarer. 

Skrevet
1 hour ago, Veslemej said:

Det er tilfellet at taket mitt var fult av knott. Nå kjøpte jeg pollennett og ingen knott i natt. Spar deg for urelevante kommentarer. 

Jeg har heller aldri opplevet knott innendørs. I området der jeg har hytte kan det bli ganske mye når de dukker opp på ettermiddagen. Men om jeg går inn uten å lukke døren så følger de ikke med. Det er muligens ulike varianter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...