Ellevill Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Vet ikke om det er reprise eller hva, men ser på Charterfeber og det er jo mye å kommentere her... 😳 Men mest sjokkerende er de to kjæresteparene. For noen slemme og sjefete damer! Det må da være fryktelig flaut å se seg selv slik på TV? Jeg ser tilnærmet aldri på TV (surrer bort tiden på andre ting isteden), og jeg vet nesten ikke nå om jeg skal ANGRE på at jeg ikke har fulgt med på denne sesongen for det er utvilsomt fascinerende eller være GLAD for at jeg inntil nå har vært lykkelig uvitende... 😂 2
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Jeg ser litt sporadisk for første gang og jeg er helt enig med deg. Rett og slett trist å se på innimellom.
Ellevill Skrevet 1. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2018 Ja, jeg bryr meg lite om enkelte der er litt «spesielle», da de jo virker hyggelige. Men de jentene... 😳 1
Opplyst Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 Kvinner, de vil for alltid være meg en gåte.
Hoppetaujenta Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 På 1.8.2018 den 3.26, Opplyst skrev: Kvinner, de vil for alltid være meg en gåte. Det vil for alltid være meg en gåte at noen putter alle "kvinner" i samme bås om og om igjen. 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Er det ny sesong? Anonymkode: 29794...15b 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 Når jeg leter på nett står det 2010 i forhold til "Linda og Linda" som de to yndige kvinnemenneskene heter. 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. august 2018 #8 Skrevet 2. august 2018 Åhh, se hva jeg fant. https://www.seher.no/kjendis/brot-forlovelsen-etter-charterfeber/64674131 Det er jeg veldig glad for. Guttene fortjente virkelig ikke å bli behandlet og snakket til som slaver. 5
LeilaS Skrevet 2. august 2018 #9 Skrevet 2. august 2018 Gammel sesong, men det kommer vel en ny sesong snart? Leste at Svein ikke kunne være med pga han skulle være med på farmen. Har ikke lest noe mer Men mange rare skruer med. Jeg husker godt de to kjeftesmellene du snakker om. Hjelpes, stakkars guttene de vsr sammen med. At de gadd. Tror det ene paret gikk fra hverandre da de kom hjem 7
Ellevill Skrevet 2. august 2018 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2018 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Når jeg leter på nett står det 2010 i forhold til "Linda og Linda" som de to yndige kvinnemenneskene heter. Ja, stemmer! 2010... Skjønner jeg er lite oppdatert på TV. 😂 Men har fått med meg at hun ene bingodama nylig døde, så var litt trist å se henne. Hun gjorde jo ikke stort ut av seg, var mer beskjeden og stille. 3
Ellevill Skrevet 2. august 2018 Forfatter #11 Skrevet 2. august 2018 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh, se hva jeg fant. https://www.seher.no/kjendis/brot-forlovelsen-etter-charterfeber/64674131 Det er jeg veldig glad for. Guttene fortjente virkelig ikke å bli behandlet og snakket til som slaver. Det var helt hårreisende!! Men de var kanskje ikke de smarteste gutta de heller, og det beviser jo dette... Å fri som en spøk? Kjempegøy. 🤪 3
LeilaS Skrevet 2. august 2018 #12 Skrevet 2. august 2018 1 time siden, Ellevill skrev: Ja, stemmer! 2010... Skjønner jeg er lite oppdatert på TV. 😂 Men har fått med meg at hun ene bingodama nylig døde, så var litt trist å se henne. Hun gjorde jo ikke stort ut av seg, var mer beskjeden og stille. Var Lisbeth som styret det showet og følte Nancy ikke fikk slippe til liksom. Men de ble jo uvenner og mistet kontakten. Trist hun døde da😕 Haha, husker jeg hadde en liten crush på han Sven som er med i 2010 sesongen. Yikes så dårlig smak jeg hadde i menn før 🙊🙊 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #13 Skrevet 2. august 2018 2 timer siden, LeilaS skrev: Gammel sesong, men det kommer vel en ny sesong snart? Leste at Svein ikke kunne være med pga han skulle være med på farmen. Har ikke lest noe mer Men mange rare skruer med. Jeg husker godt de to kjeftesmellene du snakker om. Hjelpes, stakkars guttene de vsr sammen med. At de gadd. Tror det ene paret gikk fra hverandre da de kom hjem Jeg havnet midt oppi noe filming med Svein på Oslo S for et par måneder siden. Det så ut som at han skulle ut på tur, men aner ikke om det var på chartertur. Anonymkode: 2d65b...6a5
LeilaS Skrevet 2. august 2018 #14 Skrevet 2. august 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg havnet midt oppi noe filming med Svein på Oslo S for et par måneder siden. Det så ut som at han skulle ut på tur, men aner ikke om det var på chartertur. Anonymkode: 2d65b...6a5 Kanskje Charterfeber. Kan være de endret dato sånn at han kunne være med? Han har jo vært med i alle 8 (?) sesongene, så de ville nok prøve å få han med i denne og
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #15 Skrevet 3. august 2018 Er Nancy dø? Herregud, hadde faktisk ikke fått det med meg. Men husker den sesongen. Var det ikke den sesongen der Svein skulle date 3 damer, hvor hun ene var sånn 20 år yngre? Anonymkode: 3dc68...ab9 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #16 Skrevet 3. august 2018 De beste deltakerne var jo pensjonistene... 2 menn og 2 damer som sang i et kor. Han ene var en skråsikker besserwisser av dimensjoner. Allerede på Gardermoen ble han oppgitt og totalt forvirret da han ikke kunne finne flyvningen til Las Palmas på tavla. "Nej, det står itte her! Nejda!" De andre 3 prøvde å forklare at joda, tidspunkt og sted står jo der, men neida, han avviste alle forsøk på å bli vist hvor... Den samme fyren hadde en meget minneverdig seanse da han skulle lære seg å svømme, og da han ble tegnet i karikatur av en gatetegner... Ellers satt de 4 pensjonistene gjerne og kranglet om været. Det ble svært amper stemning. Anonymkode: 2b65a...32a 9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #17 Skrevet 3. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: De beste deltakerne var jo pensjonistene... 2 menn og 2 damer som sang i et kor. Han ene var en skråsikker besserwisser av dimensjoner. Allerede på Gardermoen ble han oppgitt og totalt forvirret da han ikke kunne finne flyvningen til Las Palmas på tavla. "Nej, det står itte her! Nejda!" De andre 3 prøvde å forklare at joda, tidspunkt og sted står jo der, men neida, han avviste alle forsøk på å bli vist hvor... Den samme fyren hadde en meget minneverdig seanse da han skulle lære seg å svømme, og da han ble tegnet i karikatur av en gatetegner... Ellers satt de 4 pensjonistene gjerne og kranglet om været. Det ble svært amper stemning. Anonymkode: 2b65a...32a Yngve ja. Han husker jeg husker godt da damene skulle ta ut penger og hadde problemer med å ta ut. Da sto han på sidelinjen å skrøyt over at han hadde tatt ut penger hjemme "det har jeg ordnet hjemme i Trysil nemlig" og han visste jo alltid best så klart. Så snakket de alltid norsk til servitørene Husker den super harrye storfamilien og de 3 bloggjentene som ikke kom overens med hun gravide. Også Gunnar da! Sa hele tiden til Svein "du er jo helten min" For en sesong 🙊 Anonymkode: 83695...842 5
Opplyst Skrevet 6. august 2018 #18 Skrevet 6. august 2018 På 2.8.2018 den 8.27, Hoppetaujenta skrev: Det vil for alltid være meg en gåte at noen putter alle "kvinner" i samme bås om og om igjen. Det kan jeg godt forstå, men det er likevel slik at alle kvinner befinner seg i en bås.
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2018 #19 Skrevet 6. august 2018 Nei. Tror du må ta av deg forvrengingsbrillene dine. Ting blir bedre da. 1
Aurora** Skrevet 7. august 2018 #20 Skrevet 7. august 2018 På 3.8.2018 den 10.58, AnonymBruker skrev: Er Nancy dø? Herregud, hadde faktisk ikke fått det med meg. Men husker den sesongen. Var det ikke den sesongen der Svein skulle date 3 damer, hvor hun ene var sånn 20 år yngre? Anonymkode: 3dc68...ab9 Ja, det var nok den sesongen. Husker hun ene av de var så klagete. Skjønner godt Svein ikke valgte hun Så de to kjeftesmellene da. Uff, stakkars kjærestene. 😕 Ble bare kjeftet på i hver episode. Lurer på om de skjems nå i ettertid? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå