Gå til innhold

Liker bildene til venninna mi

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var sammen med en fyr for et par år siden. Ganske seriøst. Etter at det ble slutt har jeg funnet ut at en av venninnene mine har prøvd seg på han. Jeg og han har begynt å snakke igjen. Men jeg ser han liker bildene til venninna mi som har prøvd seg på han. Hvordan skal jeg reagere på dette? 

Anonymkode: 9dbb5...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Snakk med henne hvorfor hun har prøvd seg. Ikke si hvordan du vet det. 
Hvorfor har hun egt prøvd seg? FInnes mange fisk i havnet. dårlig venninne.

Anonymkode: 02e73...cf4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge var dere sammen? Og hvor gamle var dere på den tiden?

Uansett hva du svarer, må jeg bare si at jeg hadde ikke likt dette selv. Hvis det var seriøst mellom dere, burde eksen til en venninne være off limits, uansett. Om det var seriøst det du og han hadde er dette respektløst overfor deg fra begge parter. Var jeg deg ville jeg begynt med å kutte all kontakt med eksen igjen. På ordentlig denne gangen. Er dette virkelig en fyr du vil ha i livet ditt? Så ville jeg tatt en vurderingssak på denne "venninnen", kanskje ta en seriøs prat med henne, men spørsmålet burde likevel være om hun er verdt det. 

Det finnes mange typer av dårlige venninner, men dette er etter min mening den absolutt verste sorten. Hva skal du med venner hvis du ikke kan stole på dem? Om du ikke klarer, eller ønsker, å kutte de ut, burde du i det minste holde en viss avstand til begge to. Vis dem at dette ikke er noe du tolererer. Sett ned foten og krev litt grunnleggende respekt!

Endret av hypes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...