Gå til innhold

Kvinne vs muslimsk mann. Er det fordi vi er norske eller fordi vi er kvinner som gjør at det er vi som blir offeret ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler ofte at det er den norske som må konvertere, uansett kjønn. Så et tv program om en norsk mann for et par mnd siden hvor han måtte konvertere til Islam pga han ville gifte seg med kvinnen. 
Slik er det ofte med en kvinne som blir sammen med muslim også.
Så hva er det med det norske og det å gi etter for andre?
Hvorfor er det ikke slik at det er kvinnen som blir den dominante i forholdet? Er problemet at vi er norske eller at vi er kvinner da egentlig?

Anonymkode: 19665...1ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du berørt av det og er det et problem for deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Gent82 skrev:

Er du berørt av det og er det et problem for deg?

berørt av hva?

AnonymBruker
Skrevet

omg. trodde jeg gikk inn i en annen tråd! 
Ja jeg er berørt av det. Jeg er kvinne, men synes det er så irriterende å bli så overbeskyttet. Det er jo veldig tydelig at kvinner overbeskyttes sånn hele tiden.
Mamma sier det, andre godt voksne kvinner sier seg enige at de er mer redd for døtrene sine enn sønnene. Fordi jenter er så mye mer utsatt for ting enn menn..

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, men synes det er så irriterende å bli så overbeskyttet. Det er jo veldig tydelig at kvinner overbeskyttes sånn hele tiden.

Du irriterer deg på alle kvinners vegne ja..

Men hvis du mener det, møter du deg ikke selv i døra om du ikke klarer å ta på deg en dominant og sjefete personlighet selv da? Blir du beskyttet føler du? Har en følelse av at du er singel

Endret av Gent82
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Gent82 skrev:

Du irriterer deg på alle kvinners vegne ja..

Men hvis du mener det, møter du deg ikke selv i døra om du ikke klarer å ta på deg en dominant og sjefete personlighet selv da? Blir du beskyttet føler du? Har en følelse av at du er singel

Jeg er tydeligvis ikke dominant nok når jeg lar andres meninger få såpass sterk innflytelse.
Ja, jeg er singel.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er tydeligvis ikke dominant nok når jeg lar andres meninger få såpass sterk innflytelse.
Ja, jeg er singel.

Folk er forskjellige og gjør det som funker for dem. Om noen blir beskyttet så har de kanskje ikke noe imot det, og så har du kvinner som tar styringa. Du må tenke på deg selv og gjøre det som funker for deg og gjør deg lykkelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...