AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Har møtt en fyr som er okei. Bra jobb, hyggelig og alt det. Ser okei ut utseendemessig, kanskje ikke helt min type det men prøver se forbi det ytre. Han har sunne interesser, har barn (har og det selv). Han har aldri vært i lengre forhold enn 3 år og han er 38, men betyr kanskje ikke så mye det vel? Han virker interessert og snapper mye. Er vel ikke sånn "wow fascinert" enda, så ville dere gitt en sjanse til? Har datet en del de siste to årene og sliter ekstremt med å få følelser etter et par skuffelser, så tenker kanskje det er meg det er noe galt med. Kysset han på 1 date, men vi hadde da inntatt litt vin🙈 Ikke sex enda. Anonymkode: e6822...380
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Å få følelser kjapt er en digg rus men ikke det beste om man ønsker ett langvarig forhold. Følelser som kommer gradvis over tid er det jeg vil ha, av erfaring. Anonymkode: 1ab25...114 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 På 1.8.2018 den 1.48, AnonymBruker skrev: Å få følelser kjapt er en digg rus men ikke det beste om man ønsker ett langvarig forhold. Følelser som kommer gradvis over tid er det jeg vil ha, av erfaring. Anonymkode: 1ab25...114 Og hvor lang tid skal man gi det? Jeg får aldri kjapt følelser. Møtte han igår men blir nok stopp der tror jeg. Anonymkode: e6822...380
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Du bør kutte ut dating og heller prioritere å kaste deg på om du finner noe du vil ha. Folk som dater fremstår som utrolig patetisk. Å møte folk man ikke er tiktrukket av igjen og igjen i håp om å tålerere er helt søkt. Begynn å oppføre dere som nordmenn! Anonymkode: 0e790...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå