Gå til innhold

Hvorfor er det ofte slik at det er den styggeste jenta som blir mest nedlatende til andre damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sier ikke at alle kvinner er slik, men når det har vært episoder hvor det har blitt ekskludering, baksnakking eller dårlige kommentarer så er det alltid den styggeste/minst pene/mindre attraktive eller den kvinnen som er minst heldig med utseendet som begynner. 
Det må da egentlig ligge noe i dette med utseendet? 

Anonymkode: 8b235...591

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjalusi 

Anonymkode: 251f0...d95

Skrevet

Det er vel det at de føler på det selv hvor stygge de er. Så benytter de hver anledning de får til å rakke ned på de som er finere enn seg selv for å prøve å heve seg litt. 

Det er kun på grunn av misunnelse. Som tapere som skal rakke ned på suksessfulle mennesker kun for å prøve å ikke føle seg så som en taper et lite sekund. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som på skolen jeg går på. Den verste mobberen er en kortvokst, spinkel gutt som trakasserer oss jenter som er over gjennomsnittet høye. Vi har noe han ikke har. På den annen side er det verste de jentene som er ganske pene men samtidig ikke skoleflinke. De mobber over en lav sko! 

Anonymkode: 0e390...1fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som en såkalt mindre pen dame vil jeg si meg litt uenig i det. Jeg tror ikke de styggeste er de verste, jeg tror heller det er de som er midt på treet, de som fremdeles har guts nok til å være rasshøl. Selv vet jeg at jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt, og ser heller ikke poenget i å rakke ned på folk. Rasshøl er jeg ikke særlig fan av uansett, men da går det sjelden på utseende.

Anonymkode: 96d3c...08d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...