AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Del Skrevet 31. juli 2018 Trodde liksom vi var kjærester, vi gjør ting jevnlig, vi er intime, vi har sex, men så oppdaget jeg rett og slett at han bare er der, jeg må mase om å treffes, jeg skriver jeg er glad i ham og savner ham, får ikke svar, neste melding han skriver så nevner han ingenting om det jeg sa. Han sitter jo bare der, vil være ønsket, begjæret.. Hvis jeg ikke tar kontakt, hører jeg fort ikke noe på ei uke. Er veldig lei meg. Trodde vi hadde noe.. Anonymkode: cbc87...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Del Skrevet 31. juli 2018 He is just not into you... Anonymkode: c07bc...04a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 31. juli 2018 #3 Del Skrevet 31. juli 2018 Du får ta en prat med han om det, at du lurer på hvorfor han ikke viser/sier noe tilbake, kanskje han bare er sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #4 Del Skrevet 1. august 2018 Har dere vært sammen lenge da? Siden du har hatt inntrykk av at dere er kjærester? Anonymkode: 928cd...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Del Skrevet 1. august 2018 Spør han hva som er greia. Men det høres ikke egentlig ut som han er spesielt interessert. Anonymkode: fef21...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #6 Del Skrevet 2. august 2018 Jeg var med en sånn fyr. Jeg snakket med han om det. Han skjerpet han seg litt men en gang når jeg skrev at jeg savnet så fikk jeg ikke noe svar, så jeg dumpet hele fyren. I tillegg så følte jeg at jeg plaget han når jeg sendte melding til han og man skal ikke føle sånn når man er sammen med noen. Jeg gidder ikke å bruke tid og energi på feige folk som ikke greier å kommunisere på ordentlig måte med meg.. Dump han og finn deg heller en fyr som faktisk tar initiativet og viser at han bryr seg. Anonymkode: 76f99...47d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå