Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #1 Skrevet 9. mars 2005 Noen som har lest denne? Jeg har begynt på den nå. Synes ideen er god, men den virker litt enkelt skrevet. Vet ikke helt om jeg liker den.
Gjest Chrizzy Skrevet 9. mars 2005 #2 Skrevet 9. mars 2005 :o For et spennende tema det var på denne tråden, måtte inn å lese med engang. Har ikke lest den
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #3 Skrevet 9. mars 2005 :o For et spennende tema det var på denne tråden, måtte inn å lese med engang. Har ikke lest den Enig! Hvordan kan man unngå å ikke gå inn og lese denne! Liten genistrek det her :-)
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #6 Skrevet 10. mars 2005 Har lest litt videre nå. Vet ærlig talt ikke om jeg klarer å lese den ferdig. Holly virker så snurpete og hun digger Westlife! Men jeg har lyst til å se hva Gerry har skrevet på kortene.
Grooo Skrevet 10. mars 2005 #8 Skrevet 10. mars 2005 Likte den veldig godt jeg og. Historien var veldig søt og kortene fra Gerry var fantasifulle. Den er absolutt verdt å lese, lettlest er den også, det går fort å lese den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå