pessimistisk Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Hei! Er det noen andre enn meg som elsker butikken NORMAL? Tenkte det hadde vært gøy å ha en tråd der man kan skrive anmeldelser av ulike produkter der fra, tipse hverandre og dele siste kjøp og lignende. La den i velvære, hudpleie og kosmetikk, da de fleste produktene er innen den kategorien. Håper noen har noe å dele Jeg kommer nok med noe etterhvert iallfall!
pessimistisk Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #2 Skrevet 31. juli 2018 (endret) Jeg har nettopp kjøpt: -Konjac sponge -XOC cleansing charcoal toothpaste(tror ikke det er fluor i denne, så jeg kommer til å bruke vanlig tannkrem i tillegg) -Gold mask peel off face mask 5 stk(Kjøpte den mest fordi det ser kult ut med gullmaske haha) Kan legge igjen hva jeg synes når jeg har prøvd en stund, om noen er interesserte! Ellers anbefaler jeg den mentolathum lipsylen som de selger på apoteket til myeee dyrere pris, men min erfaring er at de bytter ut varer ganske ofte, så ikke alltid jeg finner. Endret 31. juli 2018 av pessimistisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå