rutti Skrevet 9. mars 2005 #1 Skrevet 9. mars 2005 Når er det vanlig å ha samtale med presten? Når godkjenner han kirkrprogrammet dere lager? Er det noe annety som er vitkig å avtale med presten på forhånd?
linky Skrevet 9. mars 2005 #2 Skrevet 9. mars 2005 tror det er vanlig ca. 2 uker før bryllupet, men varierer nok, vi skal ha samme uka. antageligvis på onsdagen.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #3 Skrevet 9. mars 2005 Vi fikk mast oss til å ha det en måned før, fordi jeg var så oppsatt på å få kirkeprogrammene ferdig i god tid.
rutti Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2005 jeg har lagd ferdig kirkrprogrammet jeg, og sendt det på mail til presten, så håper på å få det godkjent raskt
Gjest Soon Mrs S Skrevet 9. mars 2005 #5 Skrevet 9. mars 2005 Har fått brev fra menighetskontoret om at vielse er bekreftet og at vi blir kontaktet for avtale om møte med presten, uken før sa de. Får håpe de husker det... tror de har det travelt da og har lett for å glemme avtaler
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2005 #6 Skrevet 10. mars 2005 jeg har lagd ferdig kirkrprogrammet jeg, og sendt det på mail til presten, så håper på å få det godkjent raskt Det var ganske lurt! *notere*
Calla Skrevet 10. mars 2005 #7 Skrevet 10. mars 2005 Kirken vår har felles møte for alle brudepar i april...syns det er en flott ide, så får alle avtalt prestmøte og stilt spørsmål.
Martha Stewart Skrevet 10. mars 2005 #8 Skrevet 10. mars 2005 Vi skal ha den obligatoriske samtalen med presten vår ca 1 måned før vielsen. Gleder meg, for jeg liker presten vår så godt som person! :-) Har hatt kontakt med ham flere ganger allerede og føler jeg kan ta kontakt med ham hvis det er noe jeg lurer på mht. vielsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå