AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #41 Skrevet 1. august 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Han vet at ekkelt kommer ut i fra rompa på høna? Det er ikke alltid de er serlig rene... Anonymkode: 6007a...a3f Rumpa? Anonymkode: 7a0c1...3b1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #42 Skrevet 1. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rumpa? Anonymkode: 7a0c1...3b1 Jupp det stemmer, høna har faktisk bare ett hull, nå lærte jeg noe nytt 😁 Kult. Takk for opplysningen. Alle visste ikke dette, men nå vet jeg 😄 Anonymkode: 7a0c1...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #43 Skrevet 1. august 2018 Hvem i alle dager putter eggene med skall oppi tomatsuppen? For et rot å begynne å skrelle etterpå da. Mye bedre å koke eggene i egen kjele slik at det går an å skrelle dem uten å få hendene fulle av suppe. Anonymkode: d9cd5...696 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #44 Skrevet 1. august 2018 16 hours ago, AnonymBruker said: Egg kan da være temmelig skitne, jeg har kjøpt egg med både hønsebæsj og små fjær på, jeg. Syns ikke du er urimelig. Anonymkode: 4c79c...7fc Og hva følger med det? Jo, fugleinfluensa, salmonella etc. Anonymkode: 832cd...df4 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #45 Skrevet 1. august 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg var litt vel hard, men jeg trodde han spøkte først, fordi det er en så fjern tanke for meg at noen gjør noe sånt. Jeg er i tillegg gravid, sliter med kvalme og var veldig sulten. Man måtte pirke ut eggeskall ja... Ts Anonymkode: f2aff...270 Hvorfor bruker alle kvinner graviditeten som en unnskyldning for at de klikker på mannen og overreagerer. Ta dere sammen, hormoner eller ikke. Anonymkode: 1adc1...d4f 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #46 Skrevet 1. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruker alle kvinner graviditeten som en unnskyldning for at de klikker på mannen og overreagerer. Ta dere sammen, hormoner eller ikke. Anonymkode: 1adc1...d4f At jeg er gravid er relevant fordi gravide må være ekstra forsiktige med å ikke få i seg jord og dritt fra dyr. Jeg sliter i tillegg med kvalme og trengte mat raskt for å ikke kaste opp. Ts Anonymkode: f2aff...270 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #47 Skrevet 1. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At jeg er gravid er relevant fordi gravide må være ekstra forsiktige med å ikke få i seg jord og dritt fra dyr. Jeg sliter i tillegg med kvalme og trengte mat raskt for å ikke kaste opp. Ts Anonymkode: f2aff...270 Ja for når du er kvalm så ordner du suppe som tar så lang tid, og ikke fyller en dritt i magen.. Ro-ro din båt. Anonymkode: 1adc1...d4f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #48 Skrevet 1. august 2018 Mange folk som kan ikke lage mat i denne tråden ser jeg. Aldri ville ha spist suppe hvor egg I SKALLET har blitt kokt opp i. Nei takk. Å koke opp egg er noe av de første ting du lærer som barn lol, hvor vanskelig er det å gjøre det i vann, som vanlig folk? Anonymkode: 93438...19f 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #49 Skrevet 1. august 2018 Dette gjorde tommy sharif i 4-stjernes middag😂😂😂 Anonymkode: f057e...60f
Outlander Skrevet 1. august 2018 #50 Skrevet 1. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dette gjorde tommy sharif i 4-stjernes middag😂😂😂 Anonymkode: f057e...60f Som sier sitt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #51 Skrevet 1. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: At jeg er gravid er relevant fordi gravide må være ekstra forsiktige med å ikke få i seg jord og dritt fra dyr. Jeg sliter i tillegg med kvalme og trengte mat raskt for å ikke kaste opp. Ts Anonymkode: f2aff...270 Lag deg en brødskive da? Anonymkode: fe331...e57
Skilpadden Skrevet 1. august 2018 #52 Skrevet 1. august 2018 En gang datet jeg en mann. Vi hadde laget middag sammen og han skulle putte restene i kjøleskapet. Da jeg oppdaget at han skulle ha sausete pasta oppi en plastpose for å oppbevare det slik forstod jeg at det aldri kunne bli oss to. Så skal det sies at jeg også var litt usikker på han til å starte med. Jeg vet ikke helt hva det er, men det er bare visse ting du ikke skal gjøre. Ble jeg irritert fordi han var lat? Ble jeg irritert fordi han manglet vanlig kikk? Så jeg hadde faktisk kanskje reagert verre om jeg oppdaget at mannen min gjennom alle disse år hadde kokt egg med skall oppi suppen. Hvem faen gjør sånt?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #53 Skrevet 1. august 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette gjorde tommy sharif i 4-stjernes middag😂😂😂 Anonymkode: f057e...60f Merkelig at han nettopp i dag har skrevet innlegg i mat fra bunnen gruppa på facebook om noen kan lære han å lage denne retten Anonymkode: 7a0c1...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå