Velvet-thunder Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Kjøpte en helt ny topp fra emp som lukter veldig kraftig av brent krutt/fyrværkeri. Jeg vaska den i maskin på 40 grader sammen med noe tøy jeg maler i, lukta smittet over på det andre tøyet og det ble ikke borte fra toppen. Prøvde å la den ligge i en balje med en slump med 35% eddik 1 time, det funket ikke og den lekker en del farge. Hva skal jeg gjøre? Vil få det til å funke for det er en kjempefin topp og den er utsolgt så får ikke tak i ny
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Klag til butikken. Anonymkode: a1b43...d3d
Velvet-thunder Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2018 Har gjort det og det ordner seg sikkert med erstatning men ville helst prøve å fjærne lukta selv siden jeg liker designet på toppen og jeg får ikke ny siden jeg kjøpte den siste.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 Jeg har samme problem, kjøpte en fin kina-topp i en type asia import butikk. Men den stinker, og jeg har vasket den i godt såpevann og skiftet såpevann 3 ganger, stinket fordet. Så la jeg den i eddikvann et times tid, stinket fordet. Nå har den ligget i eddikvann med mye eddik i en hel dag, og den stinker enda. Jeg må jo bare gi opp da, jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre. Anonymkode: ccaf4...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå