AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Hei. Jeg er en jente på 17 år som visstnok har bakteriell vaginose. Har ikke testet meg men må nok det snart. Noen her som har erfaring med BV.? har lest på nettet at legen tester utfloden din og da tenker jeg at Jeg må ligge å spjære for en 50år gammel mann....noe som ikke er så fristende.. noen som har tips og råd til hva jeg kan/burde gjøre. Og evt hvordan behandling man får og hvor fort det går over. Anonymkode: fb70f...d2f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Spjære? Du mener vel kanskje skræve? Anonymkode: 9480f...f9b
Hr. Aktiv Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Sist jeg sjekket så hadde helsepersjonell tausetsplikt. Så er det jobben deres slik at du trenger ikke å bekymre deg så veldig.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 Du kan gå til fastlegen din for å få sjekket om det virkelig er bakteriell vaginose. Du får kanskje en resept på en gel du skal sprute inn i dåsa. Jeg kan ikke huske at det ble tatt så voldsomt med prøver av meg, man lukter gjerne hva det er, og spør deg om det. Uansett kan du velge selv hvilken gynekolog du går til. Det står navn på de som jobber på ulike klinikker. Min erfaring er at menn er mest lette på hånden, for de har mer respekt for kvinners underliv. Siden vi føder vet man at det tåles mye der nede, og kvinnelige leger og gynekologer kan være mer hardhendte og røffe i behandlingen fordi de vet hva man tåler. Anonymkode: 4d25e...a95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå