Gå til innhold

Får du til "deepthroat"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å please mannen min men jeg brekker meg alltid. Har begynt å øve meg hver kveld med tannbørsten. :fnise: Får du det skikkelig til?

Anonymkode: c2909...c06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bruke tunge og munn og fingre litt mer overalt der nede? Hvorfor bare se hvor langt inn du kan få den? 

Anonymkode: 3ddf3...367

• Liker 1
Skrevet

Det finnes noe som heter deepthroat spray. Den fra Tom of Finland er vist god, men jeg har ikke prøvd selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jada ikke noe problem. Mannen har 19 cm. 

Anonymkode: 8dfc8...e6b

Skrevet

Innimellom, men mest brekker jeg meg 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det ikke til men kjæresten er fornøyd og kommer etter noen få minutter. Hvis du skulle ha øvd deg hadde jeg anbefalt å bruke noe annet enn en tannbørste. En gjenstand som likner formen hans.... 

Men du trenger ikke deepthroate han for at Det skal være digg:) lykke til!

Anonymkode: a3a9e...790

AnonymBruker
Skrevet

Klarer det fint, men det er ikke det beste mannen vet. Slikker på hodet mens jeg har den i munn og kiler ballene. Jeg hører på stønnene at det overgår deep throat. 

Anonymkode: 2b038...662

• Liker 2
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Aldri prøvd, men som mann er jeg sikker på at også dette hadde jeg gjort bedre enn dere. 

Gjest Alterego666
Skrevet
6 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Aldri prøvd, men som mann er jeg sikker på at også dette hadde jeg gjort bedre enn dere. 

Pics or it didn’t happen!😂

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Finn fram en banan eller agurk ;) Jeg ble litt nyskjerrig nå.

Anonymkode: c2909...c06

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

«Får til» hmm. Ja klarer det, men brekker meg innimellom. Tror typen tenner på at jeg brekker meg litt og får tårer i øyene😭

18 cm lang

Anonymkode: 960b9...1a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tenkt å prøve engang... 

Anonymkode: 6b006...35d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Aldri om jeg skal kjøre en kuk så langt ned i halsen at jeg brekker meg! Jeg byr ham raua, det har jeg i allefall glede av selv også.

Anonymkode: a8792...e23

• Liker 5
Gjest LiMaSK
Skrevet

Enda til jeg har hatt bulimi og er "vandt" med å rote med fingrene i halsen, klarer jeg ikke det uten å brekke meg.. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt å prøve engang... 

Anonymkode: 6b006...35d

Ikke jeg heller. Takk men nei takk!!!

Anonymkode: 15e9e...b4c

AnonymBruker
Skrevet

Det nytter ikke å øve med gjenstand slik jeg ser det. Penis er ikke like hard som en bana eller agurk. Man trenger litt fleks og gli.

Det er noe med kampens hete også.

Jeg kan deepthroate, men blir kvalm av min egen tannbørste bare av å ha den stille i munnen for lenge.

Anonymkode: cadc6...e98

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er så vanskelig egentig. Trikset er å være avslappet i halsen. 

Gjest Andrea93
Skrevet

På en god dag går det helt smertefritt og jeg får penishodet godt forbi svelget (som pleier å føre til fyrverkeriorgasmer for mannen). Om det er noen dager siden sist eller jeg bare ikke "føler det", er det alltid mer vrient og jeg må "varme meg opp" til det mye mer før det går. 

Skrevet
9 minutter siden, Andrea93 skrev:

På en god dag går det helt smertefritt og jeg får penishodet godt forbi svelget (som pleier å føre til fyrverkeriorgasmer for mannen). Om det er noen dager siden sist eller jeg bare ikke "føler det", er det alltid mer vrient og jeg må "varme meg opp" til det mye mer før det går. 

Hehe, da har du vel intet annet valg enn å svelge når han kommer :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, bare den ikke er for tykk.

Øv liggende på rygg med hodet utfor kanten. Hold i rumpa hans slik at du har følelsen av kontroll på dybden. Lukk øynene, pust med nesen og strekk tungen litt fram for å åpne opp. 

Anonymkode: c8020...780

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...