Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen vits i å gratulere noen som har bursdag, når vedkommende aldri svarer? Personen det gjelder har fått hilsener på dagen i flere år, men aldri svart. Legger heller ikke ut noe som helst. Og h*n er ikke død😐 

Anonymkode: 807c4...4df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du den eneste som ikke blir svart?

Anonymkode: 747d9...5dd

Skrevet

Personlig vil jeg si nei. Jeg bruker aldri å gratulere folk jeg ikke har kontakt med ellers, selv om man er "venner" på face. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du den eneste som ikke blir svart?

Ingen blir svart ! Jeg har ikke gratulert h*n på flere år, men ser det er de samme stort sett år etter år. 

Skrevet

Jeg har noen slektninger som aldri er innom Facebook. Sjekker siden deres på dem jeg husker bursdagen til, men om de ikke har lagt ut noe på flere år vil de nok heller ikke se en gratulasjon. Da klikker jeg meg like gjerne ut igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen vits i å gratulere noen som har bursdag, når vedkommende aldri svarer? Personen det gjelder har fått hilsener på dagen i flere år, men aldri svart. Legger heller ikke ut noe som helst. Og h*n er ikke død😐 

Jeg begynner å bli lei av å gratulere de som aldri svarer. Hvor lang tid tar det å like en kommentar liksom? Jeg har ei på lista som aldri svarer på gratulasjoner i det hele tatt. Hun giftet seg nylig og fikk mange gratulasjoner. Ikke en eneste en av dem har hun likt.

Anonymkode: c005a...e05

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen blir svart ! Jeg har ikke gratulert h*n på flere år, men ser det er de samme stort sett år etter år. 

La vær!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gratulerer sjelden folk på face. TS hvorfor kan du ikke heller sende en sms til h*n, mye hyggeligere. 

Anonymkode: d9a47...dcf

Skrevet

Jeg gratulerer aldri på face, syns det blir for upersonlig, de jeg vil grautlere gjør jeg ved telefon/sms eller face to face. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...