AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Noen her sier at de spiser feks 1-1,5 brødskiver til frokost. Dumt spørsmål, men hva gjør man med den andre halvdelen? Baker brød selv, så jeg skjærer skiver når jeg skal spise dem. Vil en halv brødskive som har vært oppskåret i et døgn være like godt bevart som resten av brødet? Eller bare kaster dere den andre halvdelen? Er det best å ha brød nedfryst i (halve😅) skiver og bare ta ut det man tenker å spise for hvert måltid? Jeg kan jo såklart bare teste det selv 🙄 Anonymkode: d819f...6d9
Gjest TulleteKatt Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Legger den halve skiven tilbake i posen med resten av brødet. Har gjerne et halvt brød av gangen på benken, resten i fryseren. Vi er to i husholdningen som ikke spiser så veldig mye brød, så et halvt brød holder i masse.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Overvurderer min evne til å trøkke mat ned i strupen, blir for fort mett, så smører alltid på hele jævlig brødskiva. Så den går jo i søpla:) Anonymkode: 2cca2...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå