AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Lillesøstra mi (14) har kommet i kontakt med politiet, fordi noen nakenbilder av henne har kommet ut. Jeg (19) er paranoid, så jeg tror somehow at mine bilder som jeg har slettet, har kommet ut i stedet for hennes, og politiet kommer til å se mine bilder, ikke hennes, av en eller annen grunn. Jeg tok noen sånne bilder av meg selv, men jeg sendte de ikke til noen, jeg sletta de med en gang! Jeg tror at politiet måtte jo ha vært sikker på at det er hun, siden de kontakt hun???? Plis svar, hadde blitt mye mere roligere. Jeg er paranoid. Jeg tror at noen har hacket mobilen min somehow, og politet har funnet ut adressen og vi bor på samme adresse? Jeg vet ikke. Dem sa ikke noe om meg da. Anonymkode: b6004...12d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Du virker paranoid ja. Men om politiet skal ha sett dine bilder bryr de seg nok ikke. Ser slikt hele tida, er jo en del av jobben deres å etterforske slikt. Anonymkode: d33dc...96e 2
RoH Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Hvorfor ta bilder du ikke kan leve med i etterkant?
Henriette3444 Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker paranoid ja. Men om politiet skal ha sett dine bilder bryr de seg nok ikke. Ser slikt hele tida, er jo en del av jobben deres å etterforske slikt. Anonymkode: d33dc...96e . Endret 31. juli 2018 av Henriette3444
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 a, siden jeg slettet dem jo. Lillesøsteren min har jo faktisk delt dem. Men kan man ikke finne slettede filer? Har hørt at det egentlig ikke er slettet når man har slettet bilder. Politidamen sa også at hun ikke var sikker på om det var med ansikt. Jeg hadde ikke med ansikt, og det mener min lillesøster at hun ikke hadde heller, så det kan jo være hvilken som helst kropp? Skjønner ikke hvordan politi kan være så sikre på at det er hun. Til dere over: Skrev en langt innlegg om dette, men ingen svarte, der har jeg forklart bedre. Jeg angret, det er første og siste gang jeg har tatt sånne bilder, og det var bare 2 bilder. Takk for svar. Anonymkode: b6004...12d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 Bilder av barn er langt mer alvorlig. De driter i bilder av deg. Det gjør nok de fleste andre også. Man finner så mye nakenbilder man bare vil på Internett. Anonymkode: e5cdb...3b9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #8 Skrevet 31. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bilder av barn er langt mer alvorlig. De driter i bilder av deg. Det gjør nok de fleste andre også. Man finner så mye nakenbilder man bare vil på Internett. Anonymkode: e5cdb...3b9 Så, uansett om de har funnet bildene jeg sletter, så driter de i det siden jeg er over 18, og lillesøsteren min er 14? Så det er 100% sikkert at det er bilder av hun, og ikke meg? Takk for svar. Anonymkode: b6004...12d
Gjest Alterego666 Skrevet 1. august 2018 #9 Skrevet 1. august 2018 Det er jo ikke ulovlig å ta bilder! Det er først når du sender bilder til folk som ikke vil eller bør se bildene at det er et problem. Ut fra hva du skriver kan du ta det helt med ro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå