AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Hei Nå som det veldig varmt i oslo så har vi vinduer og dører åpent nesten hele dagen. Det kommer inn mange fluer. Sånn helt vanlige fluer som kommer inn om sommeren men gjør ingen skade. Det føltes litt irriterende så jeg bestile en slags teip som er ment å være flue fanger jeg trodde det skal være lim på begge sider. Men nei den er nesten som vanlig teip. Jeg vet ikke åssen jeg bruker den. Prøvde å ringe kundeservice men det er stengt i flere dager frem over https://www.horze.no/fluebeskyttelse/zapi-fluefanger-stall-og-hjem-55-m-x-8-cm.-minirull/318602.html?color=GR%2FBL Anonymkode: b6598...042
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Slik ser den ut den jeg fikk Ts Anonymkode: b6598...042
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Er det kanskje meningen du skal henge den opp og dra ut en passe remse som blir hengende fra holderen og fange fluer? Og når remsa er full av fluer (eller bare ekkel å se på) river du den av og kaster, og drar ut en ny remse. Anonymkode: bcdd4...acd
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 Du henger den opp, under en lampe eller noe, slik at den henger fritt. Svupp, så går fluene på den og henger fast til de dør. Lite humant, da. Hvor har du kjøpt den og hva kostet den? Jeg vil også ha. Anonymkode: 27bcd...1fd
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du henger den opp, under en lampe eller noe, slik at den henger fritt. Svupp, så går fluene på den og henger fast til de dør. Lite humant, da. Hvor har du kjøpt den og hva kostet den? Jeg vil også ha. Anonymkode: 27bcd...1fd Det står link i aller første innlegg i tråden ... Anonymkode: bcdd4...acd
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står link i aller første innlegg i tråden ... Anonymkode: bcdd4...acd Trykker du på linken og ser på bildetnts har lagt ut så ser du at det er to ulike produkter. Anonymkode: 27bcd...1fd
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du henger den opp, under en lampe eller noe, slik at den henger fritt. Svupp, så går fluene på den og henger fast til de dør. Lite humant, da. Hvor har du kjøpt den og hva kostet den? Jeg vil også ha. Anonymkode: 27bcd...1fd Takk for hjelpen. Kjøpte fra horze.no Skal henge den på lampe og så ser jeg om den virker. Tok den på kjølseskapet men det kom ingen flue på den 🤔 Ts Anonymkode: b6598...042
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #8 Skrevet 1. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Trykker du på linken og ser på bildetnts har lagt ut så ser du at det er to ulike produkter. Anonymkode: 27bcd...1fd Samme produkt, forskjellig mønster. Siden man ikke kan velge mønster i nettbutikken tipper jeg de bare sender det som ligger øverst i bunken. Anonymkode: bcdd4...acd
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #9 Skrevet 3. august 2018 På 31.7.2018 den 21.24, AnonymBruker skrev: Du henger den opp, under en lampe eller noe, slik at den henger fritt. Svupp, så går fluene på den og henger fast til de dør. Lite humant, da. Hvor har du kjøpt den og hva kostet den? Jeg vil også ha. Anonymkode: 27bcd...1fd Hei ikke kjøp denne fluefangeren. Den er kjempe dårlig. Jeg kastet bort 129 kroner. Jeg hang den på lampen. Den har stått der i 2-3 dager nå. Ikke en eneste flue har som har blitt klistret på den. Så den er ikke brukbar Ts Anonymkode: b6598...042
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #10 Skrevet 3. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei ikke kjøp denne fluefangeren. Den er kjempe dårlig. Jeg kastet bort 129 kroner. Jeg hang den på lampen. Den har stått der i 2-3 dager nå. Ikke en eneste flue har som har blitt klistret på den. Så den er ikke brukbar Ts Anonymkode: b6598...042 Ta den nærmere et vindu Anonymkode: fe3e9...0aa
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. august 2018 #11 Skrevet 3. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei ikke kjøp denne fluefangeren. Den er kjempe dårlig. Jeg kastet bort 129 kroner. Jeg hang den på lampen. Den har stått der i 2-3 dager nå. Ikke en eneste flue har som har blitt klistret på den. Så den er ikke brukbar Ts Anonymkode: b6598...042 Tror det er en sånn du skal dra ut? Sånn at det blir en lang spiral. Du har gjort det?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #12 Skrevet 3. august 2018 8 minutter siden, Dævendøtte skrev: Tror det er en sånn du skal dra ut? Sånn at det blir en lang spiral. Du har gjort det? Ja jeg har prøvd. Helt ubrukelig produkt. Anonymkode: b6598...042
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå