AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Hei. Lurte på om noen med erfaring her inne kunne svare meg på noen spørsmål. Jeg har veldig små pupper. Vil piercinger bare se rart ut eller få de til å se mindre ut? Bruker 70b/75a. Går det fint å amme senere? Litt seksuelt, men jeg liker å bli slikket/smått klypt i brystvortene, vil piercinger gjøre det vanskeligere eller «ekkelt»? vil følsomheten gå ned? Vil brytvortene bli stive permanent med piercing? Liker bare hvordan puppene mine ser ut når de er litt kalde, da endres formen litt på en måte jeg liker. Vil eventuelt bare brystvortene bli stive eller merket dere litt endring i fasong permanent også? Er det generelt turn-off med piercinger der? Negative reaksjoner? Ikke at jeg vil ta for noen andres del, men greit å tenke på. Er det ellers noe man bør tenke på? Anonymkode: ff3d5...84d
studerende Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 De vil neppe se mindre ut. Vet at ammeproblemer var noe man bekymret seg for for 15 år siden i all fall. Usikker på om det er gjort mer forskning på temaet nå. Nei ;). Til meg gikk følsomheten opp. Mine var permanent litt halvstive da jeg hadde piercing. Nå er de bare litt større enn tidligere pga litt arrvev der hullene var. Varierer. Noen elsker det, andre synes det er rart. Personlig liker jeg det. Ikke som jeg kommer på.
stan Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Beklager min uforstand, men jeg har også et spørsmål om piercing. Hvorfor? 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Lurte på om noen med erfaring her inne kunne svare meg på noen spørsmål. Jeg har veldig små pupper. Vil piercinger bare se rart ut eller få de til å se mindre ut? Bruker 70b/75a. Går det fint å amme senere? Litt seksuelt, men jeg liker å bli slikket/smått klypt i brystvortene, vil piercinger gjøre det vanskeligere eller «ekkelt»? vil følsomheten gå ned? Vil brytvortene bli stive permanent med piercing? Liker bare hvordan puppene mine ser ut når de er litt kalde, da endres formen litt på en måte jeg liker. Vil eventuelt bare brystvortene bli stive eller merket dere litt endring i fasong permanent også? Er det generelt turn-off med piercinger der? Negative reaksjoner? Ikke at jeg vil ta for noen andres del, men greit å tenke på. Er det ellers noe man bør tenke på? Anonymkode: ff3d5...84d Skal du ødelegge brystvortene dine både med tanke på amming og utseende så er piercing virkelig måten å gjøre dette på. Ta til fornuft og glem prosjektet. Anonymkode: a7aa1...7fc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig små pupper. Vil piercinger bare se rart ut eller få de til å se mindre ut? Bruker 70b/75a. vil følsomheten gå ned? Vil brytvortene bli stive permanent med piercing? Liker bare hvordan puppene mine ser ut når de er litt kalde, da endres formen litt på en måte jeg liker. Vil eventuelt bare brystvortene bli stive eller merket dere litt endring i fasong permanent også? Er det generelt turn-off med piercinger der? Negative reaksjoner? Ikke at jeg vil ta for noen andres del, men greit å tenke på. Er det ellers noe man bør tenke på? Anonymkode: ff3d5...84d Mine pupper så verken større eller mindre ut. Følsomhet tror jeg er individuelt, har aldri vært noe særlig følsom på brystvortene. Kan ikke huske at de ble permanent stive nei. Jeg fikk blandede reaksjoner, de fleste ganske nøytrale. Nå har jeg ikke piercing lenger men vet at mannen min synes det er stygt. Jeg synes det er ganske sexy så hver sin smak! Jeg fikk etterhvert betennelse som aldri gikk over så måtte fjerne piercingen. Og brystvorten har aldri blitt den samme- 1/3 av brystvorten er borte pga arrvevet, ikke særlig pent. Hadde jeg visst det ble slik hadde jeg aldri tatt piercing. Noe annet du bør tenke på er om du velger stang eller ring. Jeg hadde stang og det hendte at hekter på t-shirts og tråder på klær hang seg fast når jeg rev av klærne for fort- vond! Anonymkode: f35d3...678
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Lurte på om noen med erfaring her inne kunne svare meg på noen spørsmål. Jeg har veldig små pupper. Vil piercinger bare se rart ut eller få de til å se mindre ut? Bruker 70b/75a. Går det fint å amme senere? Litt seksuelt, men jeg liker å bli slikket/smått klypt i brystvortene, vil piercinger gjøre det vanskeligere eller «ekkelt»? vil følsomheten gå ned? Vil brytvortene bli stive permanent med piercing? Liker bare hvordan puppene mine ser ut når de er litt kalde, da endres formen litt på en måte jeg liker. Vil eventuelt bare brystvortene bli stive eller merket dere litt endring i fasong permanent også? Er det generelt turn-off med piercinger der? Negative reaksjoner? Ikke at jeg vil ta for noen andres del, men greit å tenke på. Er det ellers noe man bør tenke på? Anonymkode: ff3d5...84d Har hatt piercing i vortene i snart 30 år. Synes ikke noe annet enn to små hull på hver side. Du kan fint amme og puppene dine blir akkurat som før, med eller uten piercing. Og når du skriver du liker litt vortekos, kommer du til å digge piercingene. Kan nesten få orgasme bare ved berøring der Anonymkode: 2cf50...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå