AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Hvordan hjelper man noen som har en hekt? Et forhold som er helt urealistisk at blir noe mer? Hvor livet kverner så rundt denne personen at man ikke har noe annet liv? Anonymkode: 0e436...299
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Er det en venn? I så fall kan du introdusere en annen person for vennen, din. Ta med vennen ut, få tankene over på noe. Eller Finn på noe dere kan bli obsessed av.. Musikk/gigs, klatring, paintball, bowling, kurs, et cetera. Jeg hadde det slik, med eksen... for meg funket det å ha sex med annen fyr.. møte nye folk.. da finner man ut at det er andre enn kun han/henne. Anonymkode: b47de...9c4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan hjelper man noen som har en hekt? Et forhold som er helt urealistisk at blir noe mer? Hvor livet kverner så rundt denne personen at man ikke har noe annet liv? Anonymkode: 0e436...299 Ta en alvorsprat med denne personen, en reality check så vi slipper en ny stalker Anonymkode: efa82...c52
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 Har snakket med vennen mange ganger, men han ser håp i hver minste lille ting. Han har glemt hele verden rundt seg, inkludert datteren. Det er trist å se. Jeg har prøvd å få ham til å bli med på aktiviteter, men det varer bare en kort stund før han er tilbake til hekten sin. Jeg kjenner at det er vanskelig for meg å gjøre så mye mer. Anonymkode: 0e436...299
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har snakket med vennen mange ganger, men han ser håp i hver minste lille ting. Han har glemt hele verden rundt seg, inkludert datteren. Det er trist å se. Jeg har prøvd å få ham til å bli med på aktiviteter, men det varer bare en kort stund før han er tilbake til hekten sin. Jeg kjenner at det er vanskelig for meg å gjøre så mye mer. Anonymkode: 0e436...299 Da må han bruke 10 år, hvis det er det som trengs på å komme over personen. 😊 Anonymkode: b47de...9c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå