AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Leter etter jobb og ser OFTE at de som søker deltid ikke nevner noe som helst om prosent eller timer i mnd. Det er da normalt å oppgi?? Blir så frustrert over det, og jeg gidder ikke ringe rundt til alle for å høre! Anonymkode: 9ec9b...7ed
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Helt enig, det er veldig irriterende. Er greit å vite om man søker på en 25% eller en 75% stilling liksom... Anonymkode: ff6a7...7c1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig, det er veldig irriterende. Er greit å vite om man søker på en 25% eller en 75% stilling liksom... Anonymkode: ff6a7...7c1 Jepp. Ender bare med at jeg ikke gidder søke, tenker det sikkert er en liten stilling uansett, at de prøver skjule det litt Anonymkode: 9ec9b...7ed
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Ender bare med at jeg ikke gidder søke, tenker det sikkert er en liten stilling uansett, at de prøver skjule det litt Anonymkode: 9ec9b...7ed Det er mitt inntrykk. Ringte på en stilling jeg syntes hørtes interessant ut for noen dager siden og det var kun 15% fast, men kontaktpersonen poengterte at det stort sett alltid var mulig å jobbe mer om ønskelig. Anonymkode: ff6a7...7c1
Rosatoast Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 Jeg fikk en deltidsstilling nå og jobber 4-5 ganger i uka. Du taper jo utrolig mye ved å ikke gidde å søke? Du får jo ikke en stilling bare ved sende inn CV og søknad, du må på intervju først og der kan du jo få all info du lurer på. Hvis ikke kan du jo ringe før du sender inn søknad, hvor du spør om dette med stillingen. Når man er arb.ledig , er ikke alt bedre enn ingenting? Det nytter ikke være sær da.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 50 minutter siden, Rosatoast skrev: Jeg fikk en deltidsstilling nå og jobber 4-5 ganger i uka. Du taper jo utrolig mye ved å ikke gidde å søke? Du får jo ikke en stilling bare ved sende inn CV og søknad, du må på intervju først og der kan du jo få all info du lurer på. Hvis ikke kan du jo ringe før du sender inn søknad, hvor du spør om dette med stillingen. Når man er arb.ledig , er ikke alt bedre enn ingenting? Det nytter ikke være sær da. Det er jo ikke alle arbeidssøkere som er arbeidsledige. Det er heller ikke slik at arbeidssøkere ikke kan stille krav til både utlysninger og arbeidsgivere. Nå er det faktisk også mange arbeidsgivere som ikke får så mye napp på utlysninger. Anonymkode: f004b...0ee
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 Kanskje de ikke gidder for folk ikke klarer å lese uansett. Har ikke tall på hvor mange tlf og spm jeg fikk da jeg lyste ut deltidsstillinger med prosent i oversikt og mer info lenger ned, og folk antok noe helt annet Anonymkode: af1a3...5b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå