AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Eller er det ment for kroppen bare? Anonymkode: 8e3c6...f74
stan Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Funker fint for ansiktet og resten av kroppen. Vær litt forsiktig med øynene, noen typer kan svi litt.
pessimistisk Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Tror ikke det er lurt, da man lett blit svidd og får rynker på lang sikt. Om du skal prøve anbefaler jeg en med høy faktor som er ment til ansiktet! Kan se for meg at man får litt uren hud om man bruker en som er ment for kroppen. 1
Blingblingtahei Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 Jeg ville absolutt anbefale deg solkrem med høy faktor istedetfor olje! Huden vil takke deg når du blir eldre, og du vil takke deg selv. Solen skader huden din og du vil få mye fort og flere rynker, spesielt om du utsetter den for solen med olje som brenner på huden, du er i tillegg mer utsatt for pigmentflekker i ansiktet. Det er ikke noe særlig pent oljen vil også fort tette porene så du får kviser, for mye sol kan gi deg kviser i utgangspunktet, ikke der og da, men noen dager etter du har solt deg. Dagens skjennepreken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå