AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Del Skrevet 31. juli 2018 Jeg spør siden jeg spurte om ledig boplass der igår, og dem skrev til meg at dem har få ledige hybler igjen, fikk kontrakt idag. Betyr det at dem ikke er populære? Men ser svært trofaste og seriøse ut, mange studenter der. Anonymkode: d3691...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Del Skrevet 31. juli 2018 Har ikke erfaring med selve studentbyen, men jeg bor på Rosenborg og trives her. Virker som mange studenter bor i området, men her jeg bor, bor også "vanlige folk" Har sett at mange av de private studentbyene har ledige hybler ennå, vil tro det er fordi de fleste søker gjennom Sit og ikke gidder å orientere seg i den private. Det er min teori hvertfall. Anonymkode: 560e9...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Del Skrevet 31. juli 2018 Vet ikke mye om den studentbyen spesifikt, men området er et av de verre i Trondheim. Det er der hvor de fleste overfall og voldhendelser skjer, og det er problemer med dopingmiljø der også. Det er trygt om dagen, men det er ikke noe sted å være i om kvelden. Anonymkode: 8e889...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #4 Del Skrevet 1. august 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke erfaring med selve studentbyen, men jeg bor på Rosenborg og trives her. Virker som mange studenter bor i området, men her jeg bor, bor også "vanlige folk" Har sett at mange av de private studentbyene har ledige hybler ennå, vil tro det er fordi de fleste søker gjennom Sit og ikke gidder å orientere seg i den private. Det er min teori hvertfall. Anonymkode: 560e9...2cc Stemmer det hun under deg her sier da? At det er mye dop og vold i det strøket? Anonymkode: d3691...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Del Skrevet 1. august 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke mye om den studentbyen spesifikt, men området er et av de verre i Trondheim. Det er der hvor de fleste overfall og voldhendelser skjer, og det er problemer med dopingmiljø der også. Det er trygt om dagen, men det er ikke noe sted å være i om kvelden. Anonymkode: 8e889...f9e Seriøst?? Har du noen eksempler på dette? Bor du der? Anonymkode: d3691...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #6 Del Skrevet 1. august 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke mye om den studentbyen spesifikt, men området er et av de verre i Trondheim. Det er der hvor de fleste overfall og voldhendelser skjer, og det er problemer med dopingmiljø der også. Det er trygt om dagen, men det er ikke noe sted å være i om kvelden. Anonymkode: 8e889...f9e Dette er jo ikke sant engang.. Da kan iallfall ingen studenter bo sentralt i Oslo, vesentlig verre der - og da snakker vi alle områder av Oslo. Anonymkode: 25b20...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #7 Del Skrevet 1. august 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo ikke sant engang.. Da kan iallfall ingen studenter bo sentralt i Oslo, vesentlig verre der - og da snakker vi alle områder av Oslo. Anonymkode: 25b20...89a Er du sikker på at det ikke stemmer ang Rosenborg studentby? Du er godt kjent i området der? Anonymkode: d3691...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #8 Del Skrevet 1. august 2018 On 7/31/2018 at 3:00 PM, AnonymBruker said: Vet ikke mye om den studentbyen spesifikt, men området er et av de verre i Trondheim. Det er der hvor de fleste overfall og voldhendelser skjer, og det er problemer med dopingmiljø der også. Det er trygt om dagen, men det er ikke noe sted å være i om kvelden. Anonymkode: 8e889...f9e Kikker inn i krystallkula: du er Brann-supporter? Anonymkode: 8e3d6...5ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #9 Del Skrevet 1. august 2018 Jeg bor som nærmeste nabo til Rosenborg studentby og området er et av de bedre i Trondheim. Det viser de høye husprisene rundt her også. Jeg bor her med barn, og det er flere barnefamilier rundt her, og området er roligt og trygt, men samtidig i gangavstand både til ntnu og sentrum. Anonymkode: 07f02...906 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #10 Del Skrevet 1. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo ikke sant engang.. Da kan iallfall ingen studenter bo sentralt i Oslo, vesentlig verre der - og da snakker vi alle områder av Oslo. Anonymkode: 25b20...89a Jeg sammenligner ikke med Oslo jeg, men jeg har bodd i Trondheim i hele mitt liv og er godt kjent med bydelene. Jeg bodde på Rosenborg i 1 år før jeg så meg nødt til å flytte et annet sted. Nesten alle voldhendelsene i Trondheim forekommer ved Solsiden, rusmiljøet blir verre for hvert år som går, og jeg ble så innmari lei av å åpne ytterdøren for så å bli møtt med ekkel stank, sprøyter på gata, og oppkast ved trappen. For ikke å snakke om at nesten hver gang jeg hører om overfallsvoldtekt i Trondheim så har det skjedd i dette området. Hvis du er vant til å bo i et slikt miljø, go for it! Det er ikke noe for meg i hvert fall. Anonymkode: 8e889...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #11 Del Skrevet 1. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor som nærmeste nabo til Rosenborg studentby og området er et av de bedre i Trondheim. Det viser de høye husprisene rundt her også. Jeg bor her med barn, og det er flere barnefamilier rundt her, og området er roligt og trygt, men samtidig i gangavstand både til ntnu og sentrum. Anonymkode: 07f02...906 Hva tenker du om det ho under deg skriver? Anonymkode: d3691...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #12 Del Skrevet 1. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg sammenligner ikke med Oslo jeg, men jeg har bodd i Trondheim i hele mitt liv og er godt kjent med bydelene. Jeg bodde på Rosenborg i 1 år før jeg så meg nødt til å flytte et annet sted. Nesten alle voldhendelsene i Trondheim forekommer ved Solsiden, rusmiljøet blir verre for hvert år som går, og jeg ble så innmari lei av å åpne ytterdøren for så å bli møtt med ekkel stank, sprøyter på gata, og oppkast ved trappen. For ikke å snakke om at nesten hver gang jeg hører om overfallsvoldtekt i Trondheim så har det skjedd i dette området. Hvis du er vant til å bo i et slikt miljø, go for it! Det er ikke noe for meg i hvert fall. Anonymkode: 8e889...f9e Seriøst? Har du link til en episode som har skjedd der? Som har stått i avisa f.eks. Anonymkode: d3691...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #13 Del Skrevet 1. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Har du link til en episode som har skjedd der? Som har stått i avisa f.eks. Anonymkode: d3691...48a Skal ikke lenger tilbake enn i går: https://www.nrk.no/trondelag/mann-utsatt-for-blind-vold-pa-solsiden-i-trondheim_-voldsmannen-fanget-pa-video-1.14147814 Anonymkode: 8e889...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #14 Del Skrevet 1. august 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg sammenligner ikke med Oslo jeg, men jeg har bodd i Trondheim i hele mitt liv og er godt kjent med bydelene. Jeg bodde på Rosenborg i 1 år før jeg så meg nødt til å flytte et annet sted. Nesten alle voldhendelsene i Trondheim forekommer ved Solsiden, rusmiljøet blir verre for hvert år som går, og jeg ble så innmari lei av å åpne ytterdøren for så å bli møtt med ekkel stank, sprøyter på gata, og oppkast ved trappen. For ikke å snakke om at nesten hver gang jeg hører om overfallsvoldtekt i Trondheim så har det skjedd i dette området. Hvis du er vant til å bo i et slikt miljø, go for it! Det er ikke noe for meg i hvert fall. Anonymkode: 8e889...f9e Solsiden er ikke Rosenborg da... Anonymkode: 560e9...2cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #15 Del Skrevet 1. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal ikke lenger tilbake enn i går: https://www.nrk.no/trondelag/mann-utsatt-for-blind-vold-pa-solsiden-i-trondheim_-voldsmannen-fanget-pa-video-1.14147814 Anonymkode: 8e889...f9e Sosiden????? Jeg snakker om ROSENBORG STUDENTBY VED WEIDEMANS. Er jo 100km mellom. Anonymkode: d3691...48a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #16 Del Skrevet 1. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du om det ho under deg skriver? Anonymkode: d3691...48a Jeg kjenner ikke igjen beskrivelsen og har hverken opplevd sprøyter, oppkast eller stank her. Ikke vold heller. Når jeg åpner døren hører jeg barn som leker, stillhet eller en gressklipper eller en bil. Jeg ville aldri bodd en annen plass i Trondheim enn Rosenborg. Her er eneboliger og tomannsboliger med hager, Rema og bunnpris og en vei opp til et fantastisk utkikkspunkt hvor du ser nesten hele byen. Du har nydelig parkområde her og gangavstand til det meste. Anonymkode: 07f02...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #17 Del Skrevet 1. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg kjenner ikke igjen beskrivelsen og har hverken opplevd sprøyter, oppkast eller stank her. Ikke vold heller. Når jeg åpner døren hører jeg barn som leker, stillhet eller en gressklipper eller en bil. Jeg ville aldri bodd en annen plass i Trondheim enn Rosenborg. Her er eneboliger og tomannsboliger med hager, Rema og bunnpris og en vei opp til et fantastisk utkikkspunkt hvor du ser nesten hele byen. Du har nydelig parkområde her og gangavstand til det meste. Anonymkode: 07f02...906 Dette inntrykket har jeg og. Masse flotte eneboliger, fine blokker, 2 barnehager, skole, mange parker/plener. Det som skjer på Solsiden (som i alle sentrum i storbyer, slik en her sa om Oslo), er ikke Rosenborg... Det blir som å si at Byåsen ligger i Midtbyen. Anonymkode: 560e9...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #18 Del Skrevet 1. august 2018 On 7/31/2018 at 3:00 PM, AnonymBruker said: Vet ikke mye om den studentbyen spesifikt, men området er et av de verre i Trondheim. Det er der hvor de fleste overfall og voldhendelser skjer, og det er problemer med dopingmiljø der også. Det er trygt om dagen, men det er ikke noe sted å være i om kvelden. Anonymkode: 8e889...f9e Du kan umulig ha vært på Rosenborg, sånn ever. Svindyrt område, og veldig trygt med mange barnefamilier. 1 hour ago, AnonymBruker said: Skal ikke lenger tilbake enn i går: https://www.nrk.no/trondelag/mann-utsatt-for-blind-vold-pa-solsiden-i-trondheim_-voldsmannen-fanget-pa-video-1.14147814 Anonymkode: 8e889...f9e Solsiden (som kryr av utesteder) er IKKE Rosenborg 🤦🏼♀️ Anonymkode: fe0fe...ad2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #19 Del Skrevet 1. august 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner ikke igjen beskrivelsen og har hverken opplevd sprøyter, oppkast eller stank her. Ikke vold heller. Når jeg åpner døren hører jeg barn som leker, stillhet eller en gressklipper eller en bil. Jeg ville aldri bodd en annen plass i Trondheim enn Rosenborg. Her er eneboliger og tomannsboliger med hager, Rema og bunnpris og en vei opp til et fantastisk utkikkspunkt hvor du ser nesten hele byen. Du har nydelig parkområde her og gangavstand til det meste. Anonymkode: 07f02...906 Aha, flott! Hva er inntrykket av studenthybelen på Rosenborg da? Anonymkode: d3691...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #20 Del Skrevet 1. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sosiden????? Jeg snakker om ROSENBORG STUDENTBY VED WEIDEMANS. Er jo 100km mellom. Anonymkode: d3691...48a Det er 500 meter... Anonymkode: 8e889...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå