AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 I sommer har det moret en del mennesker å opprette tråder her inne med problemstillinger, for så å forsvinne. Sitter kanskje og følger tråden fra utsiden og humrer over alle som engasjerer seg. Ser for meg små konger og dronninger som sitter og kaster ut smuler, og flokken strømmer til Anonymkode: 0fcfd...5be 2
stan Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Det kan være interessant å se hvordan tråden utvikler seg. Uten å prøve å styre. Det kommer veldig an på hva tema er. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Man kan neste 1 hour ago, AnonymBruker said: I sommer har det moret en del mennesker å opprette tråder her inne med problemstillinger, for så å forsvinne. Sitter kanskje og følger tråden fra utsiden og humrer over alle som engasjerer seg. Ser for meg små konger og dronninger som sitter og kaster ut smuler, og flokken strømmer til Anonymkode: 0fcfd...5be Man kan nesten ikke komme nærmere definisjonen "trolling", da det innebærer å kaste ut et stort nett, med agn, åte og det hele, og se hva som viter på og hva det utvikler seg till... Anonymkode: a10b8...780 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: I sommer har det moret en del mennesker å opprette tråder her inne med problemstillinger, for så å forsvinne. Sitter kanskje og følger tråden fra utsiden og humrer over alle som engasjerer seg. Ser for meg små konger og dronninger som sitter og kaster ut smuler, og flokken strømmer til Anonymkode: 0fcfd...5be Men dette er vel ikke noe som er så veldig spesielt for denne sommeren? Slike tråder har vel poppet opp med ujevne mellomrom iallefall de siste par årene. En tråd opprettes med en eller annen problemstilling, og det utarter seg til å bli en lang diskusjon. Men tråd-starter forsvinner etter en stund, og gidder sjelden å oppdatere tråden etterhvert - slik at folket får en avslutning... Anonymkode: a1913...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå