AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #21 Skrevet 31. juli 2018 Jeg hadde nok spurt henne om det var noen grunn til at hun ikke lenger vil ha noe med deg å gjøre. Bare for å få det avklart. Hadde ikke spurt om hvorfor du ikke ble bedt i hverken utdrikningslaget eller bryllupet. Men hun som arrangerte utdrikningslaget vet kanskje noe? Hun visste tydeligvis hvem venninna di ville ha der og ikke. Anonymkode: 61f5b...c25
Rosatoast Skrevet 31. juli 2018 #22 Skrevet 31. juli 2018 Høres ut som at denne damen er ferdig med deg og vennskapet deres, kanskje hun ikke ville ha noe drama og bare "ditcha" deg uten å si ifra. Er jo mange som gjør slikt! Kan være mange grunner til at hun ikke vil ha vennskap med deg lengre, ingenting du kan komme på? Er jo selvfølgelig trist, men tenker at her hører vi jo bare èn side av historien.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #23 Skrevet 31. juli 2018 Hvis du lurer så kan du vel bare spørre, enten bruden eller forloveren? Nå handler ikke kontakt bare om å treffes, men om å snakke sammen på sosiale medier og tlf f.eks. Jeg har en venninne jeg sjelden møter, men vi chatter flere ganger i uken og snappes på jevnlig basis, det er også kontakt. Du har vel ikke oversikt over all kommunkasjon som går mellom bruden og deres felles venner. Det er kjipt å være den ene som ikke bli invitert, men kanskje dere har slidd mer fra hverandre enn de andre? Eller at det faktisk ikke var plass? Eller at det er andre faktrorer som gjør at hun føler seg mer knyttet til de andre venninnene, som barn, jobb, fritidsinteresser e.l. Anonymkode: 66d1c...3ba
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #24 Skrevet 1. august 2018 Hun er nok sjalu av deg for et eller annet grunn. Ikke tenk noe mer på det, men når den tiden kommer hvor du gifter deg, husk å ikke invitere hun herpe! Anonymkode: 259ff...794 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #25 Skrevet 2. august 2018 På 31.7.2018 den 15.06, AnonymBruker skrev: Hvis du lurer så kan du vel bare spørre, enten bruden eller forloveren? Nå handler ikke kontakt bare om å treffes, men om å snakke sammen på sosiale medier og tlf f.eks. Jeg har en venninne jeg sjelden møter, men vi chatter flere ganger i uken og snappes på jevnlig basis, det er også kontakt. Du har vel ikke oversikt over all kommunkasjon som går mellom bruden og deres felles venner. Det er kjipt å være den ene som ikke bli invitert, men kanskje dere har slidd mer fra hverandre enn de andre? Eller at det faktisk ikke var plass? Eller at det er andre faktrorer som gjør at hun føler seg mer knyttet til de andre venninnene, som barn, jobb, fritidsinteresser e.l. Anonymkode: 66d1c...3ba Jo jeg har oversikt, for som nevnt inviterte hun jo mine venner? Som jeg har mye kontakt med. Og de syns det var rart at hun plutselig kontaktet dem ut av det blå og deretter inviterte dem. Hun ene venninna mi droppet til og med bryllupet. De syns også det var enda rarere da de hørte at jeg ikke ble invitert. Men det går greit, jeg har mange gode venner rundt meg og jeg trenger ikke folk i livet mitt som åpenbart ikke tenker et gram på meg. Jeg har prøvd å ta opp kontakt, men det er tydelig at hun ikke ønsker vennskap med meg og da kan det være det samme. Anonymkode: d8718...227
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå