Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nok det som kalles nedsunkne øyenbryn. De må nappes veldig tynne for å ikke gå i ett med øyelokkene. Har også mye hud over øyenlokkene så øyesminke er det lite vits i da det gjemmes bort. 

Jeg er ekstremt lyssky og myser derfor en del, mulig det har gjort huden så slapp.

Har lest at ved nedsunkne øyenbryn så anbefales ikke operasjon for å fjerne overflødig hud over øyenlokkene, da dette kun vil forkorte avstanden mellom bryn og øyne enda mer. Derimot anbefales panneløft for å løfte bryna litt mer. Er det noen her inne som har erfaring med dette? Har også vurdert å bare barbere bort alt av brynhår og heller tatovere på nye bryn lengre oppe, men er redd for et lite pent resultat og mye anger lengre frem i tid...

Dette er iallefall noe som plager meg veldig. Til og med neserota sitter høyere opp en brynene og dette har jeg ikke sett hos noen andre. 

Anonymkode: 796a1...338

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at du faktisk har dette, og ikke innbiller deg det?

Anonymkode: 766f0...7c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at du faktisk har dette, og ikke innbiller deg det?

Jeg er 100% sikker på at mine øyenbryn et lavere enn normalen ja

AnonymBruker
Skrevet

Man kan få et midlertidig øyenbrynsløft med Botox 

Anonymkode: c825b...144

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så er det ikke nomalt å ha naturlige bryn i dag. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en konsultasjon hos en klinikk som kan gi deg en ordentlig tilbakemelding på hva som hadde vært best løsning for deg?  Jeg har samme "problem", men sminker meg på en måte som får øynene til å åpne seg/se større ut. Prøvde botox i brynene, men nå hjelper det ikke lenger. En plastikkirurg jeg var på konsultasjon hos (i forbindelse med noe annet) sa at hvis jeg ville heve brynene måtte jeg ta panneløft, men med en metode med kikkhullskirurgi som løfter brynene. Og overflødig hud kan enten skjæres med laser eller bruke laser på huden for å stramme opp.  Det er jo dyrt og mye å tenke på, men jeg har tenkt til å gjøre det. Men jeg er nervøs enda, og trenger tenketid, og finne litt mer ut av åssen dette er for å bli trygg på hva jeg går til.  Og vil jo gjerne ha den beste kirurgen som vet hva han driver med. Vet ikke hvem el hvor enda. 

Anonymkode: 4d52b...c9c

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta midlertidig øyebrynsløft med Botox 

Anonymkode: 18b52...bd3

AnonymBruker
Skrevet

Se etter noen som utfører denne prosedyren: nån surgical brow and eyebrow lift?

Anonymkode: a8175...d8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei,Har du gjort noe mer med øyenbrynene?Jeg og har lave bryn, har tatt øyelokkoperasjon tidligere, som hjalp litt men ikke helt. For å få et best resultat er det kun panneløft som hjelper. Kikkhullsoperasjon. Jeg fikk anbefalt cosmo klinikk, å er i tenkeboksen på når jeg kan få det utført. 

Anonymkode: dcc90...dee

AnonymBruker
Skrevet
På 31.7.2018 den 12.29, AnonymBruker skrev:

Bilde? Du trenger ikke å vise hele ansiktet, bare partiet rundt brynet. 

Anonymkode: eca67...4d0

AnonymBruker
Skrevet

Søk på hodded eyes så ser du at du kan bruke øyesminke.

Anonymkode: 14b12...e7a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lave øyebryn og såkalte hooded eyes. Jeg bruker sminke og synes jeg ser ganske så pen ut :) 

Anonymkode: 9a7a6...556

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...