Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har opplevd blødning rundt eggløsning? 

Er i dag på dag 15 i syklusen, i følge appen FLO så nærmer eggløsningen seg. Jeg tester ikke etter eggløsning så er usikker på når jeg har det så keg følger bare appen når den sier den muligens er.

Har en syklus på 28-31 dager.

Har litt utflod nå, mulig litt slim å i går kveld så var det blodspor med slim og i dag var det litt blospor når jeg våknet men nå er det borte igjen :) 

Anonymkode: a2566...4ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Leste et sted at det kan være en indikator på at du er veldig fruktbar akkurat nå.  

Anonymkode: e8643...e2c

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste et sted at det kan være en indikator på at du er veldig fruktbar akkurat nå.  

Ja det var det jeg glemte å spørre om, om det kunne indikere på at noe er galt eller om det var som jeg har lest meg frem til at jeg er fruktbar 😄 Det gikk litt fort i svingene her men takk for svar.

Forstår selvfølgelig at det kan være helt tilfeldig at jeg blør men vi hoppet til sengs i morrest så får vi bare krysse fingrene for at det ikke er for sent evt :)

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var det jeg glemte å spørre om, om det kunne indikere på at noe er galt eller om det var som jeg har lest meg frem til at jeg er fruktbar 😄 Det gikk litt fort i svingene her men takk for svar.

Forstår selvfølgelig at det kan være helt tilfeldig at jeg blør men vi hoppet til sengs i morrest så får vi bare krysse fingrene for at det ikke er for sent evt :)

Spennende 😄

hehe det skader ikke å prøve, lykke til ♡ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...