Spøkelse Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Ja, som emnetittel beskriver.. finner mye forskjellig, vil gjerne ha en du/dere har positiv erfaring med . Har sølv/blåsjampo, men noen tipset om at balsam også kan brukes.
pessimistisk Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Har ikke noen anbefalinger, men jeg ville iallfall ikke brukt penger på Redken sin. Jeg så veldig lite forskjell, og den er veldig dyr. Spesielt om du kjøper hos frisør!
laperla Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 (endret) Hei Har brukt Joico, Matrix og Fudges varianter. Alle gjør håret sølvfarget, disse nevnte er lilla. Min favoritt for å holde det lyset håret kaldt er Matrix Brass off serie, denne er en blåsjampo/balsam. Har ikke opplevd å få noe misfarging av, heller ikke hvis jeg har brukt den for ofte. Den fjerner misfarging og jevner ut. Gir litt fukt. Håret blir ikke tråkt og leit å få gredd etter vask. Brass off ble jeg anbefalt av frisøren min, og jeg ble solgt med en gang. Bruker den 2 ganger i uken. Kan brukes som en"kur" i håndkletørt hår 20 - 30 også for maks effekt. Du får serien svært rimelig på f.eks. Bli vakker. Har ikke prøvd balsamen og kuren ennå, men det skal jeg når jeg får brukt opp noe av det jeg har stående først. Endret 31. juli 2018 av laperla
Filifonka Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 Colour Intensive Platinum Blonde balsam fra Evo Fabuloso! Veldig god og pleiende
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 Jeg har prøvd mange merker, men går alltid tilbake til Fudge sin lilla sjampo, ingen over, ingen ved siden av, den er bare best. Anonymkode: b8abd...c21
Selineds Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 Lee Stafford sin er kjempegod! Har både sølv og lillashampoo der du kan velge litt selv hva du ønsker
Spøkelse Skrevet 2. august 2018 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2018 Tusen takk, da har jeg en del å velge i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå