Oddy Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #21 Skrevet 31. juli 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: En annen grunn til å velge tredjeklassingen er at han trolig er den som minst ville tenke tanken at jeg utgjør ganske mange middager. Anonymkode: ae456...f89 true 🤣
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #22 Skrevet 31. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: En annen grunn til å velge tredjeklassingen er at han trolig er den som minst ville tenke tanken at jeg utgjør ganske mange middager. Anonymkode: ae456...f89 De innestengte gruvearbeiderne i Chile begynte visstnok å skule litt på hverandre, i tiden rett før de ble funnet. Anonymkode: ae456...f89
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #23 Skrevet 31. juli 2018 Valg 3. Hadde ventet til 80-åringen dauet og padlet bort på ham etter han var tørket:-) Anonymkode: 734ae...84d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #24 Skrevet 1. august 2018 Gud, jeg elsker å punktere debatter😎. Bare trynene deres når dere innså at jeg var den eneste av dere som kom bort meg fra øya. Anonymkode: 734ae...84d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #25 Skrevet 1. august 2018 På 31.7.2018 den 10.27, Oddy skrev: La oss si et scenario. Et scenario hvor du havner på en øde øy uten mat, drikke, verktøy eller noen form for kommunikasjon. Men la oss si du havner på denne øyen med 1 annen person. Hvem av disse 3 hadde du valgt for å hatt størst mulig sjanse for å overleve? Valg 1 En norsk gutt som går i 3 klasse som har lighter tilgjengelig Valg 2 En utenlandsk mann (40) som hverken snakker engelsk, norsk, svensk eller dansk. Men har tilgang til kniv. Valg 3 En norsk mann (80) som sliter med å gå men har vært speiderleder i mange år. Hvem velger du og hvorfor? Guttungen. Det er en stund til han skal dø så det gir meg selskap over lengst mulig tid. Han er ikke fucket opp av samfunnet som alle voksne, så jeg kan lære ham opp til å bli en bra og behjelpelig person. Anonymkode: 9fe79...e21
Gjest Linaria Skrevet 1. august 2018 #26 Skrevet 1. august 2018 Nummer 2. Jeg er flink til å kommunisere uten språk, og vi hadde nok lært oss å kommunisere etter hvert. Jeg er ikke en spesielt atletisk jente, men jeg kan en del om å klare seg i villmarken, så trenger en sterk mann som kan jakte mer enn en gammel mann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå