Gjest Thomas Andre Skrevet 9. mars 2005 #1 Skrevet 9. mars 2005 Hjelp - hvor er verden på vei?? http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/sexogsa...ticle357504.ece :o
Dødspingvinen Skrevet 9. mars 2005 #2 Skrevet 9. mars 2005 Ett mye høyere tall enn det jeg trodde.. :klø:
Gjest Catwoman Skrevet 9. mars 2005 #3 Skrevet 9. mars 2005 I tillegg tipser de oss kvinner hvordan vi skal unngå å bli oppdaget hvis vi er utro
Gjest manic Skrevet 9. mars 2005 #4 Skrevet 9. mars 2005 Det står jo ikke hvor ofte, bare at de har vært. Og de som har vært er som regel i dårlige forhold. Jeg kan ikke fordra utroskap, men jeg kjenner jenter som sitter rimelig stucked i drittforhold, med barn og uten muligheter til å stå økonomisk på egne ben. Jeg innrømmer at jeg egentlig synes at de kan være utro :-? Helst bør de komme seg vekk, men hvis det er umulig og mannen er en stor drit så vel...
Gjest GreenSky Skrevet 9. mars 2005 #5 Skrevet 9. mars 2005 Kanskje dette viser at de tradisjonelle, monogame verdiene er på vei bort.
Gjest Lompa Skrevet 10. mars 2005 #6 Skrevet 10. mars 2005 Er et forhold dårlig, avslutter man det før man begynne rpå noe nytt. Punktum.
Gjest GreenSky Skrevet 10. mars 2005 #7 Skrevet 10. mars 2005 Er et forhold dårlig' date=' avslutter man det før man begynne rpå noe nytt. Punktum.[/quote'] Det gjelder tydeligvis ikke alle. Det sto heller ingenting i artikkelen om hvor en setter grensene for utroskap. Noen tenker at klining er utroskap, andre ikke.
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #8 Skrevet 10. mars 2005 Tenk nå på statistikker... De spør ikke ALLE. Kanskje de var litt uheldige med HVEM de spurte i statistikken..
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2005 #9 Skrevet 10. mars 2005 Halvparten av alle kvinner? wow - mamma mia - guri malla... osv... Andelen utroe menn da, hva med den? Den tror jeg ligger på åtti prosent eller noe sånt....
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #10 Skrevet 10. mars 2005 Tenk nå på statistikker... De spør ikke ALLE. Kanskje de var litt uheldige med HVEM de spurte i statistikken.. Statistikker er et representativt utvalg.......
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2005 #11 Skrevet 10. mars 2005 Statistikker er et representativt utvalg....... Statistikker kan også alltid legges opp slik at man får det svaret man er ute etter. Ikke fullstendig til å stole på, men kanskje en pekepinn i en eller annen retning
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #12 Skrevet 10. mars 2005 Statistikk viser for eksempel at 93 % av alle menn over 35 som ble tatt av snøskred i fjor hadde drukket kaffe i løpet av de siste 12 timene før de ble tatt av skredet. Hvor mange av dem som i samme tidsrom hadde vært utro, sier derimot statistikken lite om.
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #13 Skrevet 10. mars 2005 Kanskje dette viser at de tradisjonelle' date= monogame verdiene er på vei bort. Håper ikke det da :-(
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #14 Skrevet 10. mars 2005 Statistikker er et representativt utvalg....... INGEN vet om det er representativt for hele Norge. For tenk om mesteparten av de spurte vil/har vert utro, mens mesteparten av de som de IKKE har spurt har ikke/vil ikke være utro. Går ikke an å stole på statistikker egentlig...
Hu i Svingen Skrevet 11. mars 2005 #15 Skrevet 11. mars 2005 Finner overhodet ikke dette overraskende. Tallet på utro menn og kvinner er sikkert omtrent likt. MEN husk på at det spørres om man har vært utro, ikke om man har vært det i alle forhold man har vært i. Og siden de fleste har hatt mer enn ett forhold betyr det ikke at halvparten av den voksne befolkningen er utro mot sin partner. Bare nesten...
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #16 Skrevet 12. mars 2005 Det står jo ikke hvor ofte, bare at de har vært. Og de som har vært er som regel i dårlige forhold. Jeg kan ikke fordra utroskap, men jeg kjenner jenter som sitter rimelig stucked i drittforhold, med barn og uten muligheter til å stå økonomisk på egne ben. Jeg innrømmer at jeg egentlig synes at de kan være utro :-? Helst bør de komme seg vekk, men hvis det er umulig og mannen er en stor drit så vel... Er hun da utro mot sin mann eller sin elsker??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå