Gå til innhold

Samboer ringer jente midt på natten i fylla...bør jeg konfrontere han??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For alt du vet var det helt tilfeldig. Neste gang kanskje du anklager noen som ikke har gjort noe galt på helt elendig grunnlag. (Forhøyet puls kan komme av høyt sukkerinntak, liavt mat og sukkerinntak, dehydrering, og mye mye mer) 

Anonymkode: 11501...0ba

Eller forhøyet puls fordi man blir forbanna over at noen man bryr seg om tyr til slike teknikker i stedet for å stole på noen...

Anonymkode: 3f150...1fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller forhøyet puls fordi man blir forbanna over at noen man bryr seg om tyr til slike teknikker i stedet for å stole på noen...

Anonymkode: 3f150...1fd

Ja men så viste jo han at han ikke var til å stole på da. Så jeg hadde jo rett i mine mistanker. Så han hadde hatt null rett til å bli forbanna i så tilfelle. 

Og om man ikke har gjort noe galt, så får man ikke så høy puls på så kort tid.

Anonymkode: f3fac...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For alt du vet var det helt tilfeldig. Neste gang kanskje du anklager noen som ikke har gjort noe galt på helt elendig grunnlag. (Forhøyet puls kan komme av høyt sukkerinntak, liavt mat og sukkerinntak, dehydrering, og mye mye mer) 

Anonymkode: 11501...0ba

Nå tror jeg ikke du leste orntlig. Jeg tar pulsen før konfrontasjon OG etter. Da får jeg differansen, og kjenner fort om det er stigning eller ikke. Klam hud, flakkende blikk, lett stamming, leting etter ord eller lang tenkepause er tilleggssymptomer som jeg kjenner igjen. Jeg har avslørt løgnere før på denne måten, tro meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes definitivt du bør konfrontere han

Anonymkode: 1c11a...417

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes ikke du bør være i noe forhold. Han har da ikke noe meldeplikt til deg om når han la seg. Er man ute og hygger seg så driver i hvertfall ikke jeg å se på klokka,så om jeg kom hjem 2 eller 5er litt det samme. Driver jo ikke å tenker at jeg blir avhørt om alibi når jeg snakker med kjæresten. En sånn telefon fra meg, kunne vært meg som tilfeldigvis traff en kollega eller liknende og at en del samtalen var at vi ringes for å forsikre at hun kom trygt hjem. 

Jeg hadde blitt superirritert av om kjæresten min drev å snoket på telefonen og spurt om dette. DET er tillitsbrudd i mine øyne. 

Anonymkode: b3c3d...738

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke du bør være i noe forhold. Han har da ikke noe meldeplikt til deg om når han la seg. Er man ute og hygger seg så driver i hvertfall ikke jeg å se på klokka,så om jeg kom hjem 2 eller 5er litt det samme. Driver jo ikke å tenker at jeg blir avhørt om alibi når jeg snakker med kjæresten. En sånn telefon fra meg, kunne vært meg som tilfeldigvis traff en kollega eller liknende og at en del samtalen var at vi ringes for å forsikre at hun kom trygt hjem. 

Jeg hadde blitt superirritert av om kjæresten min drev å snoket på telefonen og spurt om dette. DET er tillitsbrudd i mine øyne. 

Det og ikke kunne framvise telefonen i et forhold er i mine øyne et tillitsbrudd. Jeg kan IKKE forstå hvorfor folk er så livredde for å at kjæresten tar en titt på telefonen, om man ikke har noe å skjule. Min telefon brukes ofte som familiens Spotify telefon, og både kone og barn kan når som helst går inn der når de vil.

Jeg har fortalt kona at jeg ikke liker at hun leser gjennom meldingene min, men det er fordi jeg ofte har en annen "tone" med kompiser enn med henne. Type "Må komme hjem til kona, hvis ikke blir det bare kjeft å få....", mens kona da kan reagere på at jeg omtaler henne "negativt" til kompiser... Om hun er bekymret for noe med mitt "virituelle" liv så har hun full tilgang til hva hun vil når hun vil. Det er sånn man bygger tillit!!!

Man går ikke inn i et forhold med tillitt, det er noe man bygger opp ved "god adferd".

Når det er sagt så er jeg enig med deg at man har IKKE meldeplikt på når man kommer hjem fra byen, og i sånne tilfeller som dette så pynter jeg nesten alltid på sannheten. Kunne godt sagt jeg kom hjem kl 02, mens realiteten var 05.

Om det viser seg at man har ringt opp en attraktiv jente midt på natten, som i tillegg bor ikke langt unna så hadde jeg personlig blitt meget sint. Det er ikke akseptabel oppførsel i et forhold, uavhengig om det er fylla eller ikke.

Snoking er ikke et tema, oppring til fremmede jenter midt på natta er et TEMA!

Anonymkode: f5c3c...738

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det og ikke kunne framvise telefonen i et forhold er i mine øyne et tillitsbrudd. Jeg kan IKKE forstå hvorfor folk er så livredde for å at kjæresten tar en titt på telefonen, om man ikke har noe å skjule. Min telefon brukes ofte som familiens Spotify telefon, og både kone og barn kan når som helst går inn der når de vil.

Jeg har fortalt kona at jeg ikke liker at hun leser gjennom meldingene min, men det er fordi jeg ofte har en annen "tone" med kompiser enn med henne. Type "Må komme hjem til kona, hvis ikke blir det bare kjeft å få....", mens kona da kan reagere på at jeg omtaler henne "negativt" til kompiser... Om hun er bekymret for noe med mitt "virituelle" liv så har hun full tilgang til hva hun vil når hun vil. Det er sånn man bygger tillit!!!

Man går ikke inn i et forhold med tillitt, det er noe man bygger opp ved "god adferd".

Når det er sagt så er jeg enig med deg at man har IKKE meldeplikt på når man kommer hjem fra byen, og i sånne tilfeller som dette så pynter jeg nesten alltid på sannheten. Kunne godt sagt jeg kom hjem kl 02, mens realiteten var 05.

Om det viser seg at man har ringt opp en attraktiv jente midt på natten, som i tillegg bor ikke langt unna så hadde jeg personlig blitt meget sint. Det er ikke akseptabel oppførsel i et forhold, uavhengig om det er fylla eller ikke.

Snoking er ikke et tema, oppring til fremmede jenter midt på natta er et TEMA!

Anonymkode: f5c3c...738

Jeg har tillit fra dag en i et forhold. Ellers ville jeg ikke vært i forholdet. Selvfølgelig har kjæresten min koden til telefonen min og kan bruke Spotify og Netflix så mye han orker. Men å skulle blitt konfrontert med at "den 16.7 gjorde du et anrop på 23 sekunder kl. 04.57 på natten. Du sa du kom hjem kl. 02.00 og at du la deg til å sove",er for meg drøyt. I mitt forhold har jeg en grunnleggende antagelse om at kjæresten min vil meg vel og er tro mot meg. Hvis jeg på forunderligvis får vite at han har tatt en så sen telefon, "til tross" for at jeg visste at kom hjem tidligere hadde jeg ikke gjort meg en tanke. Hadde kjæresten min misstrodd meg for noe så lite så hadde jeg blitt trist for at noen jeg er glad i kan tenke så vondt om meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror en som lyver har høyere puls enn en som bare blir litt stressa av et spørsmål. Han ble uansett avslørt, innrømte løgnen etterpå. Så det funker jo på han iallfall. 

Såkalte løgndetektortester utført av profesjonelle med skikkelig utstyr er fortsatt veldig upålitelige. Faktisk så upålitelige at de ikke kan brukes som bevis i rettssaker. Brukes utelukkende for å stresse folk til å forhåpenligvis tilstå. Man kan ikke finne ut om noen lyver bare av å kjenne på pulsen deres.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, studerende skrev:

Såkalte løgndetektortester utført av profesjonelle med skikkelig utstyr er fortsatt veldig upålitelige. Faktisk så upålitelige at de ikke kan brukes som bevis i rettssaker. Brukes utelukkende for å stresse folk til å forhåpenligvis tilstå. Man kan ikke finne ut om noen lyver bare av å kjenne på pulsen deres.

Nei men man får kanske mistankene sine litt bekreftet om man merker hvor stressa vedkommende blir. Jeg merker jo selv at jeg kan bli stressa av å bli konfrontert, men langt nær like stressa og svett som om jeg blir nødt til å lyve noen midt i ansiktet. 

Pluss så ser jeg etter andre symptomer også, ikke kun pulsen. Som jeg skrev i denne tråden i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du stresser deg veldig opp med tankene dine. Derfor skal man i utgangspunktet holde seg unna snoking, fordi fantasien ofte flyr. Men nå er det gjort, og jeg ville nok lagt meg flat og sagt sannheten og delt bekymringen min. Å sitte med slike tanker kan være mer destruktivt for forholdet, enn den faktiske handlingen din. Du får be han om å holde fokuset på det du har funnet, så kan dere ta krangelen om snokingen senere? Det er vell lett å si, men ikke så gjennomførbart om man ser rødt, men det er verdt å prøve. 

Føler med deg uansett, gjorde en slik brøler med eksen. Snek på telefonen hans, og fant meldinger fra ei venninne han jobber sammen med. Meldingene var i utgangspunktet uskyldige, men jeg klarte å vri det til at det var noe mellom dem, at han flørtet fordi han brukte smileys når han skrev med henne, og ikke meg feks. Det ble en årelang krangel med masse mistillit. 

Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men utifra det jeg leser, så ser jeg ingen grunn til at han har gjort noe galt. Det kan være så mangt at han har ringt det nummeret. Jeg selv har opplevd å sende snap i søvne etter inntak av alkohol. 

Lykke til!

Anonymkode: f8d89...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...