Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Holde ut 24 timer med faste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Har dere noen tips til hvordan jeg skal klare å holde ut fasten? 

Anonymkode: c328a...ddc

Skrevet

Får du lov til å drikke noe? vann? buljong? Uansett, er det bare å bruke minst energi som mulig. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, PetrovaFire skrev:

Får du lov til å drikke noe? vann? buljong? Uansett, er det bare å bruke minst energi som mulig. 

Vann går fint. Men det er hardt å ikke spise noe. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om grunnen til at du faster?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, PetrovaFire skrev:

Kan jeg spørre om grunnen til at du faster?

Det er pga et lite inngrep. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er pga et lite inngrep. 

Okei. Det er tungt å faste, men desverre må du bare igjennom det. Uff teit svar, men vet ikke hva som kan hjelpe deg. vet om i noen tilfeller kan man drikke klar drikke som buljong, klare næringsdrikker, sprite/7up (helst uten kullsyre) men vet ikke om dette gjelder for deg.Uansett bør dette stå i brevet du har fått fra sykehuset om fasten.

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper å huske på at sulten ikke er konstant; den kommer og går. Hver gang du føler sult, sørger du for å drikke litt vann og holder ut til den har gitt seg. Jeg faster 3 i tre dager opptil 4 ganger i året for de helsemessige faktorene. 

Anonymkode: 58e3d...8b8

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har anledning er det lurt å sove mye. Ellers holde seg opptatt, men ikke med energikrevende aktiviteter. Du kan f eks lese, smårydde, holde på med prosjekter som organisering av bilder. 

Anonymkode: ce741...43e

• Liker 1
Skrevet

24 timer? Sikker på at det ikke er 12 timer? Fra midnatt til lunsjtid dagen etter???

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper å huske på at sulten ikke er konstant; den kommer og går. Hver gang du føler sult, sørger du for å drikke litt vann og holder ut til den har gitt seg. Jeg faster 3 i tre dager opptil 4 ganger i året for de helsemessige faktorene. 

Anonymkode: 58e3d...8b8

Dette. Det er ikke sånn at sulten vokser og vokser og til slutt blir helt uhåndterlig. Den kommer og går i bølger. 

Fokuser på noe annet enn at du er sulten. Se film, les bøker, gå turer. Hold deg opptatt.

Anonymkode: 420c1...a4b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet det er tøft. Har måttet faste selv. Ikke i 24 timer akkurat. Men drikk masse masse masse vann. Har man ikke valg så er det like greit drikke seg mett på vann. 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. Det går litt bedre nå 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...