AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 En vennine av meg ble anklaget av barnefar for å ha kidnappet sitt barn fordi han hadde hatt samvær med barnet, og hun hadde tatt med seg barnet hjem etter han nektet å levere barnet tilbake til mor? Nå er hun anmeldt for å ha kidnappet barnet sitt. Faren har voldig fortid. Jeg er bekymret for at han skal prøve å få hovedomsorgen. 🤔🤔 trodde ikke det var mulig å bli anmeldt for sånnt engang jeg?! Barnet bor jo hos mor. Anonymkode: 00450...8b6
Lycka Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Hvis det er han som har nektet å levere barnet til mor etter endt samvær, er det jo i så fall han som har kidnappet barnet. Det der kommer han ingen vei med. 5
Kattugla Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Hentet hun barnet i fars samværstid, eller etter at barnet skulle være tilbake hos henne? Regner uansett med at hun hadde god grunn til å hente barnet. Tror ikke far (med sin bakgrunn) vil komme noen vei med anmeldelse, men skjønner at det er stressende situasjon.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 7 minutter siden, Kattugla skrev: Hentet hun barnet i fars samværstid, eller etter at barnet skulle være tilbake hos henne? Regner uansett med at hun hadde god grunn til å hente barnet. Tror ikke far (med sin bakgrunn) vil komme noen vei med anmeldelse, men skjønner at det er stressende situasjon. Det er heldigvis ikke slik i Norge at bakgrunnen din har noe å si for politiets behandling av en anmeldelse, men hvis situasjonen er som TS beskriver, at far ikke ville levere tilbake utenom sin samværstid, så er det en ikke-sak om mor kom og hentet. Anonymkode: 14477...3d6 1
Kattugla Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er heldigvis ikke slik i Norge at bakgrunnen din har noe å si for politiets behandling av en anmeldelse, men hvis situasjonen er som TS beskriver, at far ikke ville levere tilbake utenom sin samværstid, så er det en ikke-sak om mor kom og hentet. Anonymkode: 14477...3d6 Jeg ordla meg kanskje dårlig, jeg mente det ikke slik at de så på hans bakgrunn og kastet anmeldelsen i søppelet, men at med hans bakgrunn kan mor sannsynligvis dokumentere at hun hadde god grunn til bekymring for ungens vel og ve. (Jeg regner i hvertfall med at hvis hun hentet barnet før oppholdet hos far var over, så var det pga noe som oppsto mens barnet var der.) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå