AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Skal bytte bildet på bankkortet mitt og bestille et nytt. Lurer på om jeg må ha med min nåværende bankkort for å få et nytt bilde? Eller holder det med å oppgi personnummeret mitt? Blir så flau av bildet jeg har nå. Bildet er gammelt, og har forandret meg en god del siden den hang Anonymkode: 134c8...e3b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Du må nok vise legitimasjon for at de skal kunne dokumentere i sine system hvem du er når du bestiller nytt kort, men vil tro du fint kan bruke pass eller førerkort, og at det ikke må være eksisterende bankkort. Anonymkode: 60a6c...9da
Gjest Dævendøtte Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir så flau av bildet jeg har nå Hvem tror du bryr seg utenom deg? Ingen, kan jeg forsikre deg om, mye rart folk har for seg
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal bytte bildet på bankkortet mitt og bestille et nytt. Lurer på om jeg må ha med min nåværende bankkort for å få et nytt bilde? Eller holder det med å oppgi personnummeret mitt? Blir så flau av bildet jeg har nå. Bildet er gammelt, og har forandret meg en god del siden den hang Anonymkode: 134c8...e3b Bankkort med bilde er på vei ut, så det er ikke sikkert du får det lenger. Mange banker tilbyr ikke det nå. Anonymkode: cb6f8...62c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå