Gå til innhold

Jeg lar gutten min tisse overalt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes at i denne varmen så skal ha få slippe bleie. Jeg ønsker jo ikke st han skal tisse overalt, men plutselig så tisser han da han ikke helt har lært seg potta.

jeg vet når på dagen han bæsjer, så da setter jeg på en bleie eller så går vi til potten og han bæsjer der.

må sies at han er 21 måneder. Jeg føler bare at tisset hans ikke er skittent, han har tisset på sofaen, teppet, i gangen i senga si og han har faktisk tisset i vår seng og vi alle tre har sovet i tisset på en måte da det ikke er blitt tørt ila natten. Dagen etter tørker det og det lukter jo ingenting og derfor skifter jeg heller ikke på sengen.

Anonymkode: b5b8f...73e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tiss er tiss. Dette hørtes ikke mye hygenisk ut.. hvorfor i all verden vasker du ikke? Æsj

Anonymkode: 87377...f9d

• Liker 30
Skrevet (endret)

Håper du har lært ham å løfte på benet! Dette er viktig, ellers kan han bli mobbet når han begynner på skolen. 

Endret av Perle
  • Liker 27
Skrevet

😲 Steike, jeg håper du tuller ts.

Og jeg skal love deg at det lukter selv om du ikke kjenner det. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ingen oppegående foreldre lar barna tisse over alt. Så nei, tror ikke på deg. 

Anonymkode: 1e09b...8f6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor! Tenk så chill unge som bare kan pisse på stolen i klasserommet osv etterhvert. Og tenk på hvor effektiv arbeidstager han en dag vil bli når han både kan jobbe og pisse samtidig!!👍🏻

Anonymkode: 3a7a3...abc

• Liker 16
Skrevet

Jeg trodde du mente ute. Sønnen min løp mye rundt i bare tskjorte på sommerene før bleieslutt, med rompa bar og vannet blomster overalt. Lagde dammer på terrassen som vi skylte vekk. Siste sommeren dette skjedde var det med på å gjøre gutten bleiefri. 

Vi har hatt uhell med alle barna inne og i senger i forbindelse med bleieslutt, men vi skifter jo på. 

Barnet våkner gjerne av uhell på natt, og da er det av meg madrassbeskytter/tisse laken og sengetøy som er vått og på med nytt. Enten klokka er midnatt, tre eller fem. 

Eneste unntak der er når babyer i dobbeltseng har hatt bleielekkasje hvor det har kommet en liten flekk på lakenet. Da skiftet jeg på barnet og la et stort håndkle over flekken og skiftet på først når alle stod opp. Det var vel så mye for å ikke vekke mannen. Han gjorde det samme om han oppdaget små flekker. 

Jeg tror ikke du er seriøs, men i tilfelle noen leser og får en god idé, eller gjør det samme så ta dere sammen og gjør det rent rundt barna. Og skift på sengetøy, sove i vått sengetøy er kaldt og ubehagelig. 

Det som beskrives i HI synes jeg høres ut som omsorgssvikt. 

• Liker 13
Skrevet

Jeg må si at jeg er imponert over at en hund har lært å skrive samt opprette konto på et forum. Du må veilede valpen din til å tisse på stolper ol ute i naturen. Dere kunne også tatt turen innom et valpekurs. Dressurkurs for deg, hundemor som ikke klarer å sette klare grenser for valpen din. 

• Liker 20
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet

.....æææææææsssjjjjjjj.......for en urenslig foreldre du er!!

Anonymkode: 1b421...8bf

• Liker 3
Skrevet

Dette kan vel ikke være sant? Så jævlig uhygienisk og ekkelt.

Hvem har oppdratt deg, egentlig? 

• Liker 3
Skrevet

I Kina er det jo vanlig at ungene har bukser med åpning og de setter seg ned og tisser og bæsje der de er. Men selv der er det ikke akseptert å tisse på møbler og tekstiler. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre tror jeg ikke på deg, ts

Anonymkode: 1e9f6...ab5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør deg selv en bjørnetjeneste. I tillegg bør du droppe den idiotiske potta og få han på toalettet😊

Anonymkode: e3665...2db

• Liker 1
Skrevet

Å fy flate! Håper jeg aldri drar på besøk til deg. Det er rett og slett motbydelig. At du ikke lukter tisselukten sier vel sitt. Det er direkte uhygienisk og ekkelt. Hva i alle dager er det du prøver å lære barnet ditt? Jeg skal love deg at folk kommer til å bli forbannet når dere drar på besøk til familie og venner og gullungen din tror det er ok å tisse i møblene deres.... ÆSJ. 

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes at i denne varmen så skal ha få slippe bleie. Jeg ønsker jo ikke st han skal tisse overalt, men plutselig så tisser han da han ikke helt har lært seg potta.

jeg vet når på dagen han bæsjer, så da setter jeg på en bleie eller så går vi til potten og han bæsjer der.

må sies at han er 21 måneder. Jeg føler bare at tisset hans ikke er skittent, han har tisset på sofaen, teppet, i gangen i senga si og han har faktisk tisset i vår seng og vi alle tre har sovet i tisset på en måte da det ikke er blitt tørt ila natten. Dagen etter tørker det og det lukter jo ingenting og derfor skifter jeg heller ikke på sengen.

Ungen din er «snart to år». Skjønner ikke vitsen med å telle måneder når man har bikka året..

uansett, la barnet løpe uten bleie utendørs. Innenhus har du på bleie og bytter heller oftere, når den er fuktig.

Det er uhygienisk med urin i sofa og tepper, uansett om du kan lukte det eller ikke. 

• Liker 5
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare sykt ekkelt! Håper virkelig du tuller😳

• Liker 2
Skrevet

Hva i all verden...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noe piss!

Anonymkode: 40294...e9b

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...