Gå til innhold

Hvis du fornekter følelser for noen som også virker interessert, og det gnir deg i år etterpå..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det et tegn på at valget var dumt/feil? Altså, å la vær å finne ut av det..

Anonymkode: cea60...807

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje, eller om du kun føler deg ensom/desperat, dukker denne personen opp i tankene dine. Fordi du kun vil ha «noen»..? 

Anonymkode: 87fb8...387

AnonymBruker
Skrevet

Ja det tror jeg har vært et dumt valg. Hvis du vet at følelser var der, hva var da grunnen til å fornekte dem? Var du el vedkommende i et forhold, siden dere ikke fant ut av det da? Eller ville du bare ikke...?

Når ting ikke gir slipp tenker jeg det betyr at det har gjort mye med deg, og kanskje burde du handle på følelsene fremfor å fornekte dem så lenge....

Anonymkode: db518...3ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje, eller om du kun føler deg ensom/desperat, dukker denne personen opp i tankene dine. Fordi du kun vil ha «noen»..? 

Jeg føler meg ikke desperat! Kanskje bare litt, etter den ene jeg liker, men jeg ikke generelt trengende :) det beste hadde vært å være som i barndommen, helt uten forelskelse, bare engasjert i egne interesser!!0

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det tror jeg har vært et dumt valg. Hvis du vet at følelser var der, hva var da grunnen til å fornekte dem? Var du el vedkommende i et forhold, siden dere ikke fant ut av det da? Eller ville du bare ikke...?

Når ting ikke gir slipp tenker jeg det betyr at det har gjort mye med deg, og kanskje burde du handle på følelsene fremfor å fornekte dem så lenge....

Anonymkode: db518...3ea

Du kan egentlig tenke deg. Nei vedkommende eller jeg var ikke i et forhold.  

Jeg går og tenker på det enda liksom. For bare et år siden så tekstet vi i ny og ne, og han spurte så mye om vi skulle treffes. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg ikke desperat! Kanskje bare litt, etter den ene jeg liker, men jeg ikke generelt trengende :) det beste hadde vært å være som i barndommen, helt uten forelskelse, bare engasjert i egne interesser!!0

Hvor mange liker du? 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange liker du? 

1

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1

Begynn å date en annen fyr da. Du må komme deg videre. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Begynn å date en annen fyr da. Du må komme deg videre. 

Hva er det med dette maset om å date andre? "Begynn å date andre""gå videre". Er så dritt lei. Dere er som en gjeng sauer som gir samme råd som alle andre gir, og det smittes videre.

jeg dater faktisk en annen, men det dukker ikke opp så mye som en gnist. Fra min side... men det er jo typisk. Den det kan passe med er den skm ikke blir noe interessant. #detkjedeligelivet

Skrevet

OK, hva skjedde med denne andre personen du har føleleser for? Er det helt uaktuelt å ta opp kontakten?

Det sies jo at hvis du er tiltrukket av noen, så er det nesten helt garantert at dem er tiltrukket av deg også. Det er ihvertfall min opplevelse av det hele 😄 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rosatoast skrev:

OK, hva skjedde med denne andre personen du har føleleser for? Er det helt uaktuelt å ta opp kontakten?

Det sies jo at hvis du er tiltrukket av noen, så er det nesten helt garantert at dem er tiltrukket av deg også. Det er ihvertfall min opplevelse av det hele 😄 

Unnskyld meg, men har jeg skrevet noe forvirrende? Hvor står det at jeg er tiltrukket av flere?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med dette maset om å date andre? "Begynn å date andre""gå videre". Er så dritt lei. Dere er som en gjeng sauer som gir samme råd som alle andre gir, og det smittes videre.

jeg dater faktisk en annen, men det dukker ikke opp så mye som en gnist. Fra min side... men det er jo typisk. Den det kan passe med er den skm ikke blir noe interessant. #detkjedeligelivet

Alternativet er å være ensom, og alene resten av livet. Man må gå videre, eller starte å grave sin egen grav. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men har jeg skrevet noe forvirrende? Hvor står det at jeg er tiltrukket av flere?

Unnskyld meg frøken, men jeg har ikke skrevet at du er tiltrukket av noen flere enn èn person. Hvis du blir forvirret av min skrivemåte så kan du heller være litt mer vennlig i tonen din. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alternativet er å være ensom, og alene resten av livet. Man må gå videre, eller starte å grave sin egen grav. 

Man kan ikke tvinge seg til å like en man ikke liker. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Rosatoast skrev:

Unnskyld meg frøken, men jeg har ikke skrevet at du er tiltrukket av noen flere enn èn person. Hvis du blir forvirret av min skrivemåte så kan du heller være litt mer vennlig i tonen din. 

"Denne andre personen" skrev du. Hvem er denne andre? Han jeg liker eller han jeg prøver å like? Jeg tør ikke å gjenoppta kontakten, jeg vet ærlig talt ikke hva dette er eller var :( jeg følte nesten bre at skjebnen sa "værsågod, her er han" da jeg i sorg hadde forlatt og "avsluttet" med forrige date. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Denne andre personen" skrev du. Hvem er denne andre? Han jeg liker eller han jeg prøver å like? Jeg tør ikke å gjenoppta kontakten, jeg vet ærlig talt ikke hva dette er eller var :( jeg følte nesten bre at skjebnen sa "værsågod, her er han" da jeg i sorg hadde forlatt og "avsluttet" med forrige date. 

Hvis du er selvsikker nok på deg selv og i din sak, så burde du ta kontakt med han. Det verste som kan skje er at han ikke føler det samme, men da får du ihvertfall er avslutning. I de fleste tilfeller sånt som dette skjer, er det fordi man ikke får en ordentlig avslutning, eller overhode får "prøvd ut" hva som kan være. 

Dere datet, men du avsluttet datingen? Ble litt forvirret over måten du skriver på her :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke tvinge seg til å like en man ikke liker. 

Man bør i hvert fall ikke være realistisk, og prøve noe nytt før man ikke har prøvd. Han fyren vil ikke ha deg, innse det. Det blir ikke dere to. Kom deg videre, du sitter igjen som  en taper hvis du ikke gidder å gjøre noe for deg sjæl. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man bør i hvert fall ikke være realistisk, og prøve noe nytt før man ikke har prøvd. Han fyren vil ikke ha deg, innse det. Det blir ikke dere to. Kom deg videre, du sitter igjen som  en taper hvis du ikke gidder å gjøre noe for deg sjæl. 

Hvordan vet du det? Da skjønner jeg ikke hvorfor han tok kontakt. Uansett er det noen mnd siden og det ble misforståelser. Får på følelsen av at du nettopp er dumpet og ikke vil det skal gå bra her heller. Ikke mitt problem at du ikke var god nok. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Rosatoast skrev:

Hvis du er selvsikker nok på deg selv og i din sak, så burde du ta kontakt med han. Det verste som kan skje er at han ikke føler det samme, men da får du ihvertfall er avslutning. I de fleste tilfeller sånt som dette skjer, er det fordi man ikke får en ordentlig avslutning, eller overhode får "prøvd ut" hva som kan være. 

Dere datet, men du avsluttet datingen? Ble litt forvirret over måten du skriver på her :) 

Jeg er ikke selvsikker nok. Det er dette som skjedde, at jeg ikke fikk en avslutning. 

Vi datet ikke, vi hadde bare kontakt. Men jeg har møtt han irl. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Rosatoast skrev:

hvor mange ganger har du opplevd det?
Dette stemmer ikke fra min side i hvertfal. er mange som har prøvd å date meg men jeg ikke fikk følelser. Kanskje de egentlig ikke hadde dype følelser heller da, men at de ville pule? Ikke vet jeg.
Jeg er ikke noe tiltrukket av han jeg liksom prøver å falle for nå heller, en som er interessert i meg. 
Jeg tenker bare på han jeg egentlig liker og tenker hvor mye bedre det hadde vært om det var han. Jeg nekter rett og slett å ta kontakt for jeg føler jeg bare ødela det hele. Han ville jo treffes og prøvde flere ganger. Jeg tenkte negativt til hver gang, og tenkte at jeg sikkert bare er et tidsfordriv, at jeg likner noen han liker, at han vil pule, at han vil ha meg som venn...jeg var  derfor ekstremt forsiktig med å hva jeg trodde og ble noen ganger sur på han uten at han hadde gjort noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...