AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Var nylig på en fest, hvor det er en mann jeg kjenner litt. Har aldri sett han med noen dame på mange år, men han skrøt av at han reiste mye og slltid får lagt ned de damene har har lyst på. Jeg følger han jo ikke på reisen, men han er i mine lyne absolutt ikke kjekk eller tiltrekkende. Han har derimot alt jeg ikke ser etter i en mann. Han har prøvd seg på meg men jeg vil selvfølgelig ikke. er dette mennene damene flest vil ha? Mulig det er veldig uattraktive damer han legger ned da? Anonymkode: 99c2c...0f7 1
SunnivaOslo Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var nylig på en fest, hvor det er en mann jeg kjenner litt. Har aldri sett han med noen dame på mange år, men han skrøt av at han reiste mye og slltid får lagt ned de damene har har lyst på. Jeg følger han jo ikke på reisen, men han er i mine lyne absolutt ikke kjekk eller tiltrekkende. Han har derimot alt jeg ikke ser etter i en mann. Han har prøvd seg på meg men jeg vil selvfølgelig ikke. er dette mennene damene flest vil ha? Mulig det er veldig uattraktive damer han legger ned da? Anonymkode: 99c2c...0f7 Det er jo selvfølgelig noe han sier for å føle seg bedre. Det er det jeg som oftest tenker om folk som må skryte av seg selv, at det ligger en grunn bak det hele. 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 Ja. For utseendet betyr alt. Helt enig... Ja. For hva som er en 1'er for deg, er også en 1'er for resten av verden. Helt enig... Anonymkode: b5080...9c4
Gjest GiftMann38 Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Var nylig på en fest, hvor det er en mann jeg kjenner litt. Har aldri sett han med noen dame på mange år, men han skrøt av at han reiste mye og slltid får lagt ned de damene har har lyst på. Jeg følger han jo ikke på reisen, men han er i mine lyne absolutt ikke kjekk eller tiltrekkende. Han har derimot alt jeg ikke ser etter i en mann. Han har prøvd seg på meg men jeg vil selvfølgelig ikke. er dette mennene damene flest vil ha? Mulig det er veldig uattraktive damer han legger ned da? Anonymkode: 99c2c...0f7 Det kan jo faktisk være at andre har andre kriterier for hvilke menn de synes er attraktive enn deg.
exictence Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 8 minutter siden, GiftMann38 skrev: Det kan jo faktisk være at andre har andre kriterier for hvilke menn de synes er attraktive enn deg. Uansett veldig lite attraktivt med en mann som skryter 3
Gjest GiftMann38 Skrevet 31. juli 2018 #8 Skrevet 31. juli 2018 Just now, exictence said: Uansett veldig lite attraktivt med en mann som skryter Der er jeg helt enig med deg.
Grandiosaergreit Skrevet 31. juli 2018 #9 Skrevet 31. juli 2018 Fyren har vel ekstremt lav selvinnsikt. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #10 Skrevet 31. juli 2018 Det spørs jo hvor han reiser, og hva han betaler, tenker jeg. Vi har vært en del i Marokko, og der er sikkert 80% av damene på nattklubber villige til å gå med dem som betaler greit. Slik er det mange steder. En bekjent som var i Marokko skrøt etterpå av de flotte damene han hadde truffet der, og hvor attraktiv de fant ham. Han er heller ikke noe fruktfat, så jeg tenkte definitivt mitt. Det var vel to ting som de fant attraktivt: Lommeboka hans, og kanskje muligheten for å hekte en mann som kunne gi dem opphold i Europa. Anonymkode: fd98c...0fa 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #11 Skrevet 31. juli 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Var nylig på en fest, hvor det er en mann jeg kjenner litt. Har aldri sett han med noen dame på mange år, men han skrøt av at han reiste mye og slltid får lagt ned de damene har har lyst på. Jeg følger han jo ikke på reisen, men han er i mine lyne absolutt ikke kjekk eller tiltrekkende. Han har derimot alt jeg ikke ser etter i en mann. Han har prøvd seg på meg men jeg vil selvfølgelig ikke. er dette mennene damene flest vil ha? Mulig det er veldig uattraktive damer han legger ned da? Anonymkode: 99c2c...0f7 ? Du tror på alt alle forteller deg uten en eneste skeptisk tanke? Så om jeg sier at jeg er stygg og feit men alle mannfolka vil pule meg, så tror du på meg og tror at alle menn har dårlig smak i damer? Anonymkode: eeeab...5da
Skiftenøkkel Skrevet 31. juli 2018 #12 Skrevet 31. juli 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Var nylig på en fest, hvor det er en mann jeg kjenner litt. Har aldri sett han med noen dame på mange år, men han skrøt av at han reiste mye og slltid får lagt ned de damene har har lyst på. Jeg følger han jo ikke på reisen, men han er i mine lyne absolutt ikke kjekk eller tiltrekkende. Han har derimot alt jeg ikke ser etter i en mann. Han har prøvd seg på meg men jeg vil selvfølgelig ikke. er dette mennene damene flest vil ha? Mulig det er veldig uattraktive damer han legger ned da? Anonymkode: 99c2c...0f7 Man får i alle fall ikke hvem som helst om man ikke har rett innstilling 😂 Men når han skryter slik mangler det åpenbart noen antenner
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #13 Skrevet 31. juli 2018 Høres ut som han kanskje har et handikapp av noe slag. Anonymkode: 393b8...203
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå