Gå til innhold

Kdl

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ufk

Endret av bergenser26
Fjerne innlegg.
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Vel, la meg bare si som så at diktet ditt kommer ikke akkurat til å vinne noen litteraturpris. Det høres ut som en sånn type rap som tante Gunda på femogfemti kunne fremført i familieselskap. Men selve opplegget ditt er både svett og kleint, så det skal du ha skryt for. Uansett, hvis hun liker deg på samme måte som du liker henne (noe jeg regner med siden dere er samboere og alt sånn), så er det neppe så mye du kan gjøre galt med et frieri. Hun setter sikkert pris på innsatsen uansett.

Skrevet

Du kjenner henne best, og vet hva som er det riktige for dere to. Diktet er vakkert om det kommer fra hjerte uansett, for oss som ikke kjenner deg er nok bare et koselig klissete dikt😉 men det er ikke oss du skal kapre. Så hev hodet, tenkt enkelt og ikke komplisere det, nyt øyeblikket og kjør på! Masse lykke til ❤️☺️

• Liker 2
Skrevet

Synes at diktet var passende jeg. 

Men jeg ville fjernet nå i den setningen om at du nå er sikker på at det er hun du vil ha. Tenker at om du ikke alltid har vært sikker så trenger du ikke å minne henne på det. Setningen klinger like bra uten nå. 

Hvis hun er juletre.. Hva med å drøye det til juletiden begynner? 

• Liker 1
Skrevet

Julete, ikke juletre 😂🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...