AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Jeg lurer på om det er normalt å kysse andre enn kjæresten på munnen. For eksempel:-Venner av motsatt kjønn (Aldersforskjell eller ikke?) -Barn og barnebarn over 18år Jeg spør dere på Kvinneguiden om dette er vanlig nå i 2018. Anonymkode: 99bf3...371 1
Gjest BearMama Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Nei. Det er normalt for noen og kysse egne småbarn på munnen, men utover det er det kyss på hode, panne, kinn som r normalt i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Nei, det syntes jeg ikke er normalt. Anonymkode: 349fb...7cf
Supernova17 Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 Jeg har aldri sett noen kysse barnebarna sine på munnen. Hvis noen hadde gjort det, tror jeg at jeg hadde reagert litt på det.
tussi84 Skrevet 31. juli 2018 #8 Skrevet 31. juli 2018 Jeg ser mødre sin kysser små barn på munnen som natta klem på en måte, og tenker det er greit. Men alt det andre du ramser opp her er ikke greit. Men om du er singel så er ikke et lite kyss på munnen med det motsatte kjønn noe farlig eller. Et meget raskt ett.. Men er en eller begge av dere i forhold så passer det ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #9 Skrevet 31. juli 2018 Kyssing på munnen er vel ikke så vanlig her i landet uansett alder og forhold (utenom kjærester). I andre land og kulturer er det derimot vanligere. Det er mye mer kyssing i Frankrike, Italia, Portugal osv Anonymkode: e15d8...d58 2
Jadzia Skrevet 31. juli 2018 #10 Skrevet 31. juli 2018 Jeg synes det har blitt ganske vanlig at mødre kysser småbarna sine på munnen. Jeg liker ikke det heller, men jeg dytter ikke vekk ungene om de kommer med et smask. Jeg tar ikke initiativ til det noen gang selv da. Ellers, er det forbeholdt han jeg er sammen med. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #11 Skrevet 31. juli 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke greit. Anonymkode: e6672...42d 7 timer siden, Meadow skrev: Nei. Ikke normalt eller greit. Dere som sier at dette ikke er greit. Tror dere noen tar skade av det eller synes dere bare at det er ekkelt? TS som spør. Anonymkode: 99bf3...371
Meadow Skrevet 31. juli 2018 #12 Skrevet 31. juli 2018 Det handler om at kyssing er intimt og personlig. Er man i et forhold er kyssing forbeholdt den man er sammen med. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #13 Skrevet 1. august 2018 9 timer siden, Meadow skrev: Det handler om at kyssing er intimt og personlig. Er man i et forhold er kyssing forbeholdt den man er sammen med. takk for du utdypet dette. TS Anonymkode: 99bf3...371
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #14 Skrevet 1. august 2018 16 timer siden, tussi84 skrev: Jeg ser mødre sin kysser små barn på munnen som natta klem på en måte, og tenker det er greit. Men alt det andre du ramser opp her er ikke greit. Men om du er singel så er ikke et lite kyss på munnen med det motsatte kjønn noe farlig eller. Et meget raskt ett.. Men er en eller begge av dere i forhold så passer det ikke. Er man utro, hvis man kysser dette raske kysset med noen som er i et forhold? TS Anonymkode: 99bf3...371
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #15 Skrevet 1. august 2018 For meg er kyss på munnen en seksuell greie. Altså noe jeg bare gjør med kjærsten min. Synes det er ekkelt å kysse andre enn han på munnen. Barnet mitt får kyss på nese, kinn, panne. Ikke munnen. Anonymkode: 6adeb...b4a 1
tussi84 Skrevet 1. august 2018 #16 Skrevet 1. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er man utro, hvis man kysser dette raske kysset med noen som er i et forhold? TS Anonymkode: 99bf3...371 Det kommer jo Ann på hva man er enig om som par. Noen vil si at kyss er utroskap, mens andre vil si at det må klining til, og noen tenker at det er ikke utroskap før man har sex. Men kort fortalt så kan du stille deg spm. Er dette noe jeg ville likt eller godtatt at min partner gjorde? Kunne jeg gjort det foran min partner Også? Om svaret er nei, spesielt på det siste så er det utroskap. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå