orange Skrevet 30. juli 2018 #1 Del Skrevet 30. juli 2018 Dette virker sikkert merkelig på mange, men jeg prøver meg likevel. Jeg ønsker meg en, eller aller helst et par (gifte, samboende) homofile menn som venner. Jeg trives veldig godt sammen med menn, har ofte mer til felles med dem enn med jevnaldrende kvinner. Men jeg er ikke på jakt etter hverken kjæreste, forhold eller sex og det er det mange heterofile menn som har problemer med å forstå. Jeg har hatt flere mannlige venner som jeg har mistet på grunn av dette. Jeg er selv heterofil og har kjæreste. Jeg er en 48 år gammel kvinne, bor i Østfold. Interesser: Kunst, musikk, litteratur, film, kreative aktiviteter. Er nysgjerrig av natur, liker gode, lange samtaler med reflekterte, åpne mennesker med mye humor, som ikke tar seg selv så høytidelig, ikke har fastspikrede sannheter eller fastlåste fordommer. Hvis det er noen kvinner der ute som også kjenner seg igjen i dette, vil jeg selvsagt gjerne ha kontakt med dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå