Summ Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Skal på en helgetur med en venninne snart, men vi klarer ikke å bli enige om hvor. Noen som har noen bra storbyer å anbefale? Vil gjerne vite hvor og hvorfor du ville dratt dit? Ikke i Norge
Summ Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #2 Skrevet 31. juli 2018 Må legge til at jeg aldri har vært i utlandet, men nå vil jeg prøve. Vi er begge i 20-årene
Ullvott Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 London er jo aldri feil, da Shopping, severdigheter, show, enkelt å komme dit, enkelt å komme seg rundt, man kan språket+++ 1
Gjest F S Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 (endret) . Endret 1. august 2018 av F S Sletting av bruker
Gjest F S Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 (endret) . Endret 1. august 2018 av F S Sletting av bruker
Summ Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2018 Vi er helt forskjellige. Jeg er slik; restauranter, gå rundt å se på byen, alkohol på rolige barer og spille kort på kvelden. Hun er slik; mat på 7eleven, taxi, avholds, shopping, danse, pynte seg, sminke, partylook, nattmat. Vi ser etter noe der ingen av oss ville følt at man kjedet seg. Derfor jeg spurte «hvorfor det reisemålet»
Gjest Cocosa Skrevet 31. juli 2018 #9 Skrevet 31. juli 2018 5 minutter siden, Summ skrev: Vi er helt forskjellige. Jeg er slik; restauranter, gå rundt å se på byen, alkohol på rolige barer og spille kort på kvelden. Hun er slik; mat på 7eleven, taxi, avholds, shopping, danse, pynte seg, sminke, partylook, nattmat. Vi ser etter noe der ingen av oss ville følt at man kjedet seg. Derfor jeg spurte «hvorfor det reisemålet» Sikker på at dere skal reise sammen? 🧐
Summ Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2018 2 minutter siden, Cocosa skrev: Sikker på at dere skal reise sammen? 🧐 Ja, vi er kjempe gode venninner, hun har alltid vært en av mine nærmeste, og vi har funnet på ting sammen ofte, og har det veldig gøy. Snakker med henne om alt, og vi har så lysst til å dra på tur sammen. Men det er jo kjedelig hvis ikke begge er fornøyde, vi har jo snakket, og begge må få viljen sin. F.eks hun går med på å spise på restaurant, mot at jeg blir med ut å danse. Kompromiss med andre ord. Derfor må vi finne et bra sted å dra, det hovedfokuset til en viss grad kan være å oppleve byen.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #11 Skrevet 31. juli 2018 Hvis du aldri har vært i utlandet, men ønsker en storby vil jeg anbefale København. Det er stort, men likevel ikke for stort for en nybegynner. Og kulturelt nært og trygt med det du kjenner fra hjemme. Anonymkode: 99249...d6e 2
Summ Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #12 Skrevet 31. juli 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du aldri har vært i utlandet, men ønsker en storby vil jeg anbefale København. Det er stort, men likevel ikke for stort for en nybegynner. Og kulturelt nært og trygt med det du kjenner fra hjemme. Anonymkode: 99249...d6e Takk, venninnen min har vært mye utenlands så finner jo trygghet i å reise med henne. Men pga det så tenker jeg kanskje at «å bare dra til Danmark» er litt kjedelig.. siden jeg først skal dra et sted.
Zenhouse Skrevet 31. juli 2018 #14 Skrevet 31. juli 2018 Barcelona. Alt fra strender, museum, utesteder, shopping. Oversiktlig by. Jeg har bodd to ganger på hotell Rialto. Beliggenheten var helt suveren.
Summ Skrevet 1. august 2018 Forfatter #15 Skrevet 1. august 2018 5 timer siden, Christina73 skrev: Barcelona. Alt fra strender, museum, utesteder, shopping. Oversiktlig by. Jeg har bodd to ganger på hotell Rialto. Beliggenheten var helt suveren. Er det dyrt?
Zenhouse Skrevet 1. august 2018 #16 Skrevet 1. august 2018 18 timer siden, Summ skrev: Er det dyrt? Du får tre netter nå i slutten av august for under 3000, for to personer. Så kommer fly i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #17 Skrevet 1. august 2018 Praha eller Budapest. Anonymkode: c8db6...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå