Donjohan Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 (endret) Er meget fasinert av en kvinne som er 14 år eldre enn meg. vi har snakket sammen hver dag på tlf, og har en kjemi som jeg ikke føler å ha kjent like sterkt fra tidligere kvinner.en følelse av å føle seg 'hjemme' hennes stemme fyller hjertet mitt med en enorm varme og jeg har blitt utrolig glad i henne. er vel mer normalt at alderen svinger andre veien, men alder er jo uansett bare ett tall. hva tenker dere om dette?=) Endret 30. juli 2018 av Donjohan
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 Tror det er, whatever floats your boat😅😋👍 Anonymkode: e929e...0ad 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 1 time siden, Donjohan skrev: Er meget fasinert av en kvinne som er 14 år eldre enn meg. vi har snakket sammen hver dag på tlf, og har en kjemi som jeg ikke føler å ha kjent like sterkt fra tidligere kvinner.en følelse av å føle seg 'hjemme' hennes stemme fyller hjertet mitt med en enorm varme og jeg har blitt utrolig glad i henne. er vel mer normalt at alderen svinger andre veien, men alder er jo uansett bare ett tall. hva tenker dere om dette?=) Jeg synes aldri aldersforskjell har noe å si mellom to voksne mennesker. Men dersom du er usikker, så er iallfall dette ingen aldersforskjell å snakke om. Anonymkode: 8bfdd...915 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 Har hun barn? Har du barn? Hvis ikke; tenker du at du gjerne vil ha barn en dag? Anonymkode: c74e0...7c1
Donjohan Skrevet 30. juli 2018 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2018 takk for hyggelige svar=) Verken hun eller jeg har barn. Jeg kunne tenke meg å ha barn en dag ja.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 4 minutter siden, Donjohan skrev: takk for hyggelige svar=) Verken hun eller jeg har barn. Jeg kunne tenke meg å ha barn en dag ja. Da er det ingen grunn til å vente. Slå til Anonymkode: 8bfdd...915
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #8 Skrevet 30. juli 2018 15 år forskjell er max synes jeg. Ble være minst 15 år mellom kjæreste og egne foreldre også. Men så lenge ingen har barn å ta hensyn til er egentlig alle aldersforskjell greit. Men med tanke på barn så er nok tiden knapp for kvinnen når hun er 41. Anonymkode: 9c960...bfd 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #9 Skrevet 30. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 15 år forskjell er max synes jeg. Ble være minst 15 år mellom kjæreste og egne foreldre også. Men så lenge ingen har barn å ta hensyn til er egentlig alle aldersforskjell greit. Men med tanke på barn så er nok tiden knapp for kvinnen når hun er 41. Anonymkode: 9c960...bfd Finnes ingen max grense. Ingen fasit på det. Anonymkode: 8bfdd...915
Resignert Skrevet 30. juli 2018 #10 Skrevet 30. juli 2018 Alder i forhold til å få barn er nå en ting. For alt du vet kan overgangsalderen komme om noen få år, og da kan hun faktisk skifte personlighet, og kanskje miste sexlysten også. Så da kan du faktisk ende opp som fortsatt ung småbarnsfar, med en oppfarende eller deprimert partner og null sex, i verste fall. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #11 Skrevet 30. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes ingen max grense. Ingen fasit på det. Anonymkode: 8bfdd...915 Du fikk med deg : synes jeg? Min personlige mening er heldigvis for andre ikke fasit, men en preferanse jeg selv innhar. Anonymkode: 9c960...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #12 Skrevet 31. juli 2018 1 minutt siden, Resignert skrev: Alder i forhold til å få barn er nå en ting. For alt du vet kan overgangsalderen komme om noen få år, og da kan hun faktisk skifte personlighet, og kanskje miste sexlysten også. Så da kan du faktisk ende opp som fortsatt ung småbarnsfar, med en oppfarende eller deprimert partner og null sex, i verste fall. Og du går kanskje tom for brød og blir skikkelig sulten, og glemmer å se deg for når du skal krysse gaten over til Rema tuseb og blir påkjørt av en buss. På lillejulaften! Så du rekker ikke hjem til julaften og det er et helt år til neste gang! Dersom du overlever! Ja, sånn er det! Lev nå livet og vær lykkelig med den du elsker! Verre er det ikke. Anonymkode: 8bfdd...915 6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #13 Skrevet 31. juli 2018 8 minutter siden, Resignert skrev: Alder i forhold til å få barn er nå en ting. For alt du vet kan overgangsalderen komme om noen få år, og da kan hun faktisk skifte personlighet, og kanskje miste sexlysten også. Så da kan du faktisk ende opp som fortsatt ung småbarnsfar, med en oppfarende eller deprimert partner og null sex, i verste fall. Du lever opp til brukernavnet Anonymkode: 8bfdd...915 2
Resignert Skrevet 31. juli 2018 #14 Skrevet 31. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du lever opp til brukernavnet Anonymkode: 8bfdd...915 "Life's a bitch, and then you die" kan jo inneholde en viss sannhet......
Donjohan Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #15 Skrevet 31. juli 2018 26 minutter siden, Resignert skrev: Alder i forhold til å få barn er nå en ting. For alt du vet kan overgangsalderen komme om noen få år, og da kan hun faktisk skifte personlighet, og kanskje miste sexlysten også. Så da kan du faktisk ende opp som fortsatt ung småbarnsfar, med en oppfarende eller deprimert partner og null sex, i verste fall. Nå er det vel streng tatt ingen som endrer personlighetstrekk som følge av overgangsalder. 3
Resignert Skrevet 31. juli 2018 #16 Skrevet 31. juli 2018 20 minutter siden, Donjohan said: Nå er det vel streng tatt ingen som endrer personlighetstrekk som følge av overgangsalder. Ikke? Kortere lunte. Mindre energi. Og mye mindre lyst.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #17 Skrevet 3. august 2018 19 år forskjell her, jeg er 45 han er 26. Vi har vært sammen litt over et år nå. Jeg var veldig skeptisk til å begynne med, men han greide etter hvert å overbevise meg om at alder ikke har betydning ;) Har aldri hatt det så fint sammen med en mann før. Vi snakker om alt, har det mye fint og artig sammen, har fantastisk sex, har både felles interesser og ting vi gjør hver for oss. Har fått endel reaksjoner på aldersforskjellen, men bryr meg egentlig ikke...venner av oss, i alle aldre, bryr seg ikke, heller ikke familie. Ingen av oss ønsker flere barn, vi har to hver, mine i slutten av tenårene, hans under skolealder, så det går helt fint :) Syns du skal gå for det jeg. Kanskje varer det et halvt år, kanskje fem, kanskje livet ut, man vet ikke før man har prøvd :) Lykke til :) Anonymkode: 6abff...0eb 2
Mæn40 Skrevet 4. august 2018 #18 Skrevet 4. august 2018 On 7/31/2018 at 12:46 AM, AnonymBruker said: Tror det er, whatever floats your boat😅😋👍 Anonymkode: e929e...0ad Tror overført betydning av utsagnet betyr at jeg kan skrive hva jeg vil 😂😂
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #19 Skrevet 4. august 2018 Det er ikke aldersforskjellen i seg selv som en utfordrende her. Mer den biologiske klokken. Hvis du ønsker barn er det ikke sikkert at denne dama kan gi deg det. Det er ingen selvfølge å få barn i en alder av 40+. Og hvis hun ikke har barn selv er det kanskje fordi hun ikke ønsker barn? Jeg ville funnet ut av det før du innleder noe forhold i alle fall Anonymkode: 5c3cf...cc7
Donjohan Skrevet 8. august 2018 Forfatter #20 Skrevet 8. august 2018 På 4.8.2018 den 0.24, AnonymBruker skrev: 19 år forskjell her, jeg er 45 han er 26. Vi har vært sammen litt over et år nå. Jeg var veldig skeptisk til å begynne med, men han greide etter hvert å overbevise meg om at alder ikke har betydning Har aldri hatt det så fint sammen med en mann før. Vi snakker om alt, har det mye fint og artig sammen, har fantastisk sex, har både felles interesser og ting vi gjør hver for oss. Har fått endel reaksjoner på aldersforskjellen, men bryr meg egentlig ikke...venner av oss, i alle aldre, bryr seg ikke, heller ikke familie. Ingen av oss ønsker flere barn, vi har to hver, mine i slutten av tenårene, hans under skolealder, så det går helt fint Syns du skal gå for det jeg. Kanskje varer det et halvt år, kanskje fem, kanskje livet ut, man vet ikke før man har prøvd Lykke til Anonymkode: 6abff...0eb takker for svaret ditt.=) Fint å lese om erfaringen deres. Ønsker dere masse lykke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå