Gå til innhold

Tinder chatt, menn som aldri bruker smily

Anbefalte innlegg

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 8002b...96c

Ja, det der.

Har opplevd damer som har sendt fem stykk mens jeg satt RETT vedsidenav henne og det var null reaksjon i henne 😛

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tindermatchene sletter meg alltid etter en uke. Helt uten videre. Jeg sier hei. Jeg spør hvordan går det. De har vært hos venner hele helgen. Spist tapas. De har det fantastisk. Jeg har det greit. Også blir det liksom ikke noe mer. Kanskje de ikke liker bildene mine. Kanskje jeg skriver for korte setninger. Jeg vet ikke.

Anonymkode: 21716...b89

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tindermatchene sletter meg alltid etter en uke. Helt uten videre. Jeg sier hei. Jeg spør hvordan går det. De har vært hos venner hele helgen. Spist tapas. De har det fantastisk. Jeg har det greit. Også blir det liksom ikke noe mer. Kanskje de ikke liker bildene mine. Kanskje jeg skriver for korte setninger. Jeg vet ikke.

Zzzzzzzzz

Hæ? Hva? Så du noe? Zzzzzzzzz

Hvordan helgen min var?

Zzzzzzzzzz

Anonymkode: 4e34f...4c3

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei du må skrive at du er våt når du soler deg naken hver helg. Da skal du se god respons 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣😏😝

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...