Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så.. Facebook er litt ute. Klar over det. Men folk, inkludert meg selv bruker det ofte likevel. Jeg anser meg selv som hyggelig, sosial og har mange venner. Kommer godt overens med de fleste og er bedt med på sosiale sammenkomster av ymse slag ofte. 

Men. Jeg får aldri venneforespørsler på Facebook. Jeg spør andre noen ganger, siden det er sånn... naturlig. Nye folk en har blitt kjent med, jobb osv.. men jeg tror ikke noen har spurt meg på år og dag. Så, er det slik at folk har slutta å få venner på Face eller har jeg overvurdert mine sosiale antenner? Vet det er et i-landsproblem, men jeg begynte å tenke på det og ble brått usikker på om jeg er en likandes jente😆

Anonymkode: 25c37...c9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du overvurderer dine sosiale evner, og du overvurderer hvorvidt om folk faktisk vil være venn med deg på den måten.

Anonymkode: 90541...6ad

AnonymBruker
Skrevet

Ja kanskje. Men jeg glemte å si, på Instagram får jeg forespørsler. Har lukket profil. Blir det noe annet å følge folk på insta enn å være venner på facebook? Jeg for min del legger aldri ut bilder på Facebook, men er mer aktiv på instagram, derfor er jeg mer nøye på hvem jeg har på instagram siden den er mer personlig. 

Anonymkode: 25c37...c9f

AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi hatt fb. i over 10 år... hvor ofte møter man nye folk å adde? Jeg adder aldri folk på facebook. Jeg har slettet alle jeg aldri møter, eller aldri prater med. Jeg deler aldri noe lengere. På insta deler jeg heller ikke, ting, og der har jeg åpen profil. Jeg er opptatt av å følge diverse artister/band og det er mye som blir delt på insta artister/band ikke deler på fb. Og så elsker jeg dyrevideoer. Det er høydepunktet på kvelden når jeg slapper av med en øl, hører på musikk og scroller på insta. #fml Haha! 

Anonymkode: e3e96...953

AnonymBruker
Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har vi hatt fb. i over 10 år... hvor ofte møter man nye folk å adde? Jeg adder aldri folk på facebook. Jeg har slettet alle jeg aldri møter, eller aldri prater med. Jeg deler aldri noe lengere. På insta deler jeg heller ikke, ting, og der har jeg åpen profil. Jeg er opptatt av å følge diverse artister/band og det er mye som blir delt på insta artister/band ikke deler på fb. Og så elsker jeg dyrevideoer. Det er høydepunktet på kvelden når jeg slapper av med en øl, hører på musikk og scroller på insta. #fml Haha! 

Ofte? 

Anonymkode: 70284...93a

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ofte? 

Anonymkode: 70284...93a

OK?! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får av og til venneforespørsler. Men jeg har ellers noen ganger følelsen av, hvis man nettopp har møtt en ny person, at den andre personen vil vente og se om jeg spør først. Kan hende jeg tar feil der, altså. :fnise:  Men det er nok tryggest å vente, for å se om den andre spør. For da vet man at den andre vil i hvert fall. Jeg spør likevel først, om det kjennes naturlig å spørre. Men i tvilstilfeller lar jeg være.

Anonymkode: e7b65...ab6

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får av og til venneforespørsler. Men jeg har ellers noen ganger følelsen av, hvis man nettopp har møtt en ny person, at den andre personen vil vente og se om jeg spør først. Kan hende jeg tar feil der, altså. :fnise:  Men det er nok tryggest å vente, for å se om den andre spør. For da vet man at den andre vil i hvert fall. Jeg spør likevel først, om det kjennes naturlig å spørre. Men i tvilstilfeller lar jeg være.

Anonymkode: e7b65...ab6

Ellers kan man sende en forespørsel, og hvis den ikke blir godtatt er det et sikker tegn på at man ikke vil være fb. venn. 

AnonymBruker
Skrevet

Send det selv da. Venner kommer ikke av seg selv. Du må gjøre litt. 

Anonymkode: de17b...fa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...