AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Jeg og tinderdaten snappet litt frem og tilbake. Jeg var på jobb, og snappene våre handlet litt om jobben min. Mest tull og erting. På et tidspunkt fikk han et slags "helfigurbilde" (tatt med selfiekameraet) av uniformen min, hvor jeg skrev noe sånt som: "Bare vær sånn du 😤 Jeg synes hvertfall jeg er sykt snasen i uniformen min 😜😝" (jobbuniformen er egentlig ikke noe særlig, noe alle ser, derfor var det tydelig at jeg var sarkastisk. Fikk til svar noe sånt som: "Ja, skikkelig snasen 😏" Tror dere han mente å gi meg et kompliment, altså så forbi uniformen og mente egentlig å komplimentere meg på et mer generelt grunnlag? Var jeg i såfall frekk som ikke ga noen respons på det? Anonymkode: 8a98d...0ff
Rosatoast Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Okeeeei.... Sikkert ikke noe stress, send han en snap eller whatever.
Gjest Cathe. Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 Tror han mente å gi deg et kompliment på et mer generelt grunnlag, ja, men synes ikke det gjør noe at du ikke svarte.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 14 minutter siden, Rosatoast skrev: Okeeeei.... Sikkert ikke noe stress, send han en snap eller whatever. Nå har det gått flere timer, så nå føler jeg det blir for dumt. Spørsmålet var heller om det er krise at jeg ikke gjorde det der og da. Anonymkode: 8a98d...0ff
Rosatoast Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå har det gått flere timer, så nå føler jeg det blir for dumt. Spørsmålet var heller om det er krise at jeg ikke gjorde det der og da. Anonymkode: 8a98d...0ff Nei er ikke krise i det hele tatt. Man trenger ikke svare på alt heller, komplimenter eller ei. 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 Begynner å bli lei av disse snaptrådene om en enkel kommentar med den jævla smileyen og hva han mener og om han var grei, og så er det så vassne greier hver gang hvor jenta ikke skjønner noenting og så er han ikke grei for de på kg sa det og da må det være sant aaaaaaah Anonymkode: b601b...d31 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #8 Skrevet 31. juli 2018 Virker vel bare som om han spilte med og var sarkastisk ang. arbeidsantrekket ditt? Altså, han synes sikkert du er snasen, men jeg tolker akkurat dette svaret her som tull. Anonymkode: 95621...fcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå