Nesly Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Det ser ut som at det blir hund på oss etterhvert😊✌️ Vil bruke tiden på å skaffe meg mest mulig informasjon om forskjellige raser, og hvilken hund som kan passe oss best! Vi er en familie med tre gutter som vil være mellom 8 og 14 år. Vi har ikke hatt hund før men både jeg og mannen er vant til dyr. Jeg liker best mellomstore til store hunder. Jeg elsker å gå i fjellet, så hunden vil få masse morsjon og lange turer. Hunden må være sosial og ikke bjeffe mye. Må tåle å være alene når vi er på jobb. Vi bor i utkant av by, enebolig med hage. Noen forslag?😊
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Se på lagotto! Vi har en selv, og bruker han til akkurat det du beskriver. Han er 14 år, fortsatt like blid, og ekstremt sprek. Han er også verdens snilleste og morsomste. Det "verste" han kan gjøre, er å legge seg ned og bli helt slapp, så vi ikke får ham til å bade f. eks. =D Anonymkode: 107bd...7b6 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Golden retriever virker som midt i blinken for dere, den er både en snill familiehund og kan brukes til fuglejakt/småviltjakt om dere driver med det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 Border collie? Har en selv og bruker den ikke til noe annet enn kose/familiehund og turkamerat. Ellers: Leonberger, en av restrieverene, vannhunder eller schæfer? Hadde en schæfer som førstegangshund selv om det ikke er helt anbefalt. Beste bikkja Anonymkode: cc0ce...2fd
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 En form for retriever. Anonymkode: 1cf55...864
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå