Gå til innhold

Hva er det med oss som ikke har kjemi med noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

mens andre har det med nesten alle? har gått på skole med folk og alltid har det vært en der som har hatt spesielt god kontakt med alle sammen,  bortsett fra meg. 
Jeg kommer derimot nesten ikke i kontakt med noen.

Anonymkode: 7449f...c06

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo spesielt ut at du ikke har kjemi med noen. Jeg opplever at det er en del mennesker jeg ikke har kjemi med. Det er noen jeg har en litt overflatisk kjemi med, som kolleger, og så er det noen få jeg har vennekjemi med. Har også vært på en del dater hvor det ikke har vært kjemi. Men jeg tror kanskje jeg synes det er greit å være en litt utenom det vanlige. Drømmer ikke om å være et midtpunkt som er venner med alle. :)

Anonymkode: 15599...9e4

AnonymBruker
Skrevet

Satse på kvalitet framfor kvantitet ;)

Anonymkode: 9c09f...1c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo spesielt ut at du ikke har kjemi med noen. Jeg opplever at det er en del mennesker jeg ikke har kjemi med. Det er noen jeg har en litt overflatisk kjemi med, som kolleger, og så er det noen få jeg har vennekjemi med. Har også vært på en del dater hvor det ikke har vært kjemi. Men jeg tror kanskje jeg synes det er greit å være en litt utenom det vanlige. Drømmer ikke om å være et midtpunkt som er venner med alle. :)

Har kjemi med de jeg finner kjedelige. Slike som synes "bæsj og tiss" er morsomt. Som går stolte på nav og ikke er i arbeid, fester hver helg! tenåringer i hodet med andre ord. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kjemi med de jeg finner kjedelige. Slike som synes "bæsj og tiss" er morsomt. Som går stolte på nav og ikke er i arbeid, fester hver helg! tenåringer i hodet med andre ord. 

Tror nok du misforstår hva kjemi betyr da. Når man har kjemi med en person synes man ikke vedkommende er kjedelig, men derimot interessant å snakke med.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har misforstått begrepet kjemi. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg tydeligvis kjemi med veldig mange, men de har det ikke med meg da. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er stolt over å gå på nav? Du er bitter og trangsynt ass

Anonymkode: e6c27...b41

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er stolt over å gå på nav? Du er bitter og trangsynt ass

De folka. De skryter av at de ike trenger å jobbe og kan leve fritt og feste..

AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg heller. Er få jeg liker og egentlig kommer overens med. De som behandler andre med respekt, ydmykhet, er snille, rolige, stabile og aldri tråkker andre ned, stort sett gode og positive + forer meg intellektuelt får jeg god kjemi med... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har asparger?

Anonymkode: 6993e...8a3

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har asparger?

Anonymkode: 6993e...8a3

Er redd for det ja. Men da kan jeg vel ikke forvente at livet blir så mye bedre?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er introvert og det er få jeg har kjemi med, alt går jo på smal talk, noe jeg hater. 

Anonymkode: f1427...e05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det er også noe med at hvis jeg for eksempel kjenner noen fra før, og vi møtes tre stykker. De to andre kjenner ikke hverandre fra før, da får likevel de bedre kontakt enn meg. Selv havner jeg på en måte alltid med de jeg selv synes er kjedelige, de som aldri sier noe eller har noen særlige meninger om ting, da blir jeg bare deppa fordi jeg og er slik. 

Ikke kom her og si at det er lettere kjærlighetsveien?? Det er vel svært få som finner denne egenskapen attraktiv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og, jeg tør ikke å begynne å date fordi jeg er redd de skal miste interessen etter et par møter. Jeg har liksom ingen interesse, så jeg er ikke verdens beste selskap. Skjønner ikke hvordan folk kan så mye om ting. 

Er en som på en måte dater meg litt nå, og han babler i vei om veldig mye. Jeg sitter jo egentlig og savner han jeg ikke begynte å date.

Skrevet

Enkelt,

dårlig / lite innbydende / avvisende / uvennlig utstråling.

Jo, du kan ha alt dette, og likevel selv føle og tenke, anta og tro, at du har en blid, imøtekommende, varm og vennlig utstråling.

Gå til en coach / psykolog, og be om å få en 100% ærlig redegjørelse, av hvordan du fremstår for ham/henne.

Evt. spør en venn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 31.7.2018 den 0.00, AnonymBruker skrev:

hva mener du? de som er litt annerles?

Anonymkode: 65da3...dc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...