Gå til innhold

Hvordan blir folk sammen når man bare forelsker seg i de man ikke kan få? Tar til takke?

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo trives med en person og ha sex med en person selv om det ikke var førstevalget den gang man inngikk forholdet. Finnes jo tusenvis av slike eksempler. Tenk på alle som ikke fikk den de ville - de har jo gått videre, selv om the one alltid vil svirre i tankene :)

Anonymkode: ef0d5...44b

Har de egentlig gått videre da? Når de fortsatt tenker på en annen ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en som "tok til takke" med meg, mens jeg var stormforelsket. Det er litt vondt noen ganger, men stort sett går det greit. Vi er gode venner, gode partnere (har barn sammen) og rimelig kompatible seksuelt, og jeg "vet" jeg er et bra valg for ham (stabil, god økonomi, husmorsemne, etc).

Han drømte alltid om sexy partyjenter og ble sammen med - og dumpet av - flere sånne, og lengter fremdeles etter en av dem. Men han er ikke spennende eller rik nok til å kapre dem så da måtte han nøye seg med meg...

Anonymkode: bd2c4...1a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sammen med en som "tok til takke" med meg, mens jeg var stormforelsket. Det er litt vondt noen ganger, men stort sett går det greit. Vi er gode venner, gode partnere (har barn sammen) og rimelig kompatible seksuelt, og jeg "vet" jeg er et bra valg for ham (stabil, god økonomi, husmorsemne, etc).

Han drømte alltid om sexy partyjenter og ble sammen med - og dumpet av - flere sånne, og lengter fremdeles etter en av dem. Men han er ikke spennende eller rik nok til å kapre dem så da måtte han nøye seg med meg...

Anonymkode: bd2c4...1a1

Hva er en partyjente? En løs som ligger rundt med alle? Hvorfor var du stormforelsket i en mannehore som kun bryr seg om utseende?

Anonymkode: f5f42...f22

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

Hvorfor gidder du å være sammen med han? 

Fordi jeg har blitt så glad i ham, og ikke klarer å se for meg å både lete og starte på nytt med en helt ny som snart 40 år. Han insisterer jo på en fremtid med meg, og jeg orker ikke å være alene resten av livet. Så patetisk er jeg.

På en måte er det vel jeg som tar til takke...

Anonymkode: 5fe3d...004

AnonymBruker
Skrevet

Har som regel alltid fått de jeg har vært forelska i. Men så blir jeg ikke forelska før jeg vet at vedkommende vil ha meg. Blir lett småbetatt, men ikke lett forelska. 

Anonymkode: 1f0c6...9cf

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har som regel alltid fått de jeg har vært forelska i. Men så blir jeg ikke forelska før jeg vet at vedkommende vil ha meg. Blir lett småbetatt, men ikke lett forelska. 

Anonymkode: 1f0c6...9cf

Det der med hva som kommer først og sist, er dritvanskelig for oss sjenerte.  Kanskje kunne hun ha blitt interessert, hvis hun bare fikk vite det? Istedet for havner vi i vennefella, og ender opp med å ta til takke når 30års krisen nærmer seg.  True story. 

Anonymkode: 28af8...1f3

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det der med hva som kommer først og sist, er dritvanskelig for oss sjenerte.  Kanskje kunne hun ha blitt interessert, hvis hun bare fikk vite det? Istedet for havner vi i vennefella, og ender opp med å ta til takke når 30års krisen nærmer seg.  True story. 

Anonymkode: 28af8...1f3

Dette er det jeg også er redd for. Jeg er jo snart 30. Jeg har vært forelsket meg liksom aldri turt å slippe noen inn. 

Anonymkode: 93517...508

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...