Gå til innhold

Diskuterer du dine sexuelle problemer med andre

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Deler du noen gang en  diskusjon angående   dine sexuelle opplevelser eller entl sexuelle   problemer med venner og  bekjente    Eller føler du  er det er en privatsak som du ikkje ønsker å dele med andre uten igjennom   KG der du får vera anonym.?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, de deles og diskuteres blant nære venner.

Anonymkode: 1b05f...dc3

Skrevet

Nei, verken her eller der. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ikke det. Synes egentlig ikke at andre har noe med det, og med venninner blir det ofte mye jatting. "Ja, huff han burde virkelig ta mer hensyn til deg bla bla" for eksempel.

På KG har jeg skrevet om slike ting og da synes jeg at jeg får mer ærlige svar, men tar noen svar med en klype salt og vurderer utfra egen situasjon. Men jeg synes det er bedre å spørre her der folk ikke vet hvem jeg er og derfor ikke føler at de må si det de tror at jeg ønsker å høre. Ganske irriterende, men det er vel derfor jeg ikke ber om råd fra de venninnene jeg har siden jeg bare får sånn svada-svar uansett.

Anonymkode: 2e2fc...4cb

Skrevet

Vel det er vel ikke noe jeg har behov for å diskutere noe annet sted enn med den det gjelder hvis jeg har en partner. Men trengs det diskusjon så er vel det et tegn på at jeg burde diskutere det med den jeg har denne sexen med for å ha håp om endring eller hva jeg vil frem til.

Mulig jeg er fjern her nå eller mangler noe å diskutere og faller litt ut av det hele på den måten...?

AnonymBruker
Skrevet

Diskuterer alt fra partnere, seksuelle preferanser og evt problemer, tips til sexleketøy, ja det meste med nære venninner. 

Underholdende og lærerikt

Anonymkode: 63eda...1cc

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Kun dersom problemene er noen andre sin feil. Ikke dersom de er min feil.

Skrevet

Nei, jeg lufter stort sett mine frustrasjoner her. Å diskutere mine små og store frustrasjoner med madammen er neppe særlig produktivt det heller...

Skrevet

Jeg diskuterer sex med enkelte av mine venninner, ikke alle. 
Jeg ville aldri diskutert eventuelle problemer her inne.

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Sexuelle utfordringer   hevdes å vera en av de vanligste årsaker  til samlivsbrudd.    Fortsatt er det nokså tabubelagt å dele m.a.  sine sexuelle ærfaringer og utfordringer med andre.   

Forelskelse gjør blind blir det ofte sagt, men  de   fleste som har levd en stund vet at den varer  ikkje evig.    Mange innbiller seg at "graset er grønnere på andre siden av gjerdet " men oppdager etterhvert at det ikkje er slik.       

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ikke det- føles ikke naturlig for meg. Få i min vennegjeng som gjør det, og det er jeg glad for. For min del føles det for privat og jeg syns det er ubehagelig å høre for mange detaljer om venninners sexliv. Det blir rart. Men sånn er jeg da, muligens prippen. 

Anonymkode: d16d1...d24

Skrevet

Jeg har aldri hatt noe behov for å dele sexlivet mitt med andre enn de jeg har vært sammen med. Jeg har noen venninner som utleverer mennene sine veldig og jeg liker det ikke. Jeg har ikke lyst til å vite så intime detaljer om dem og jeg synes det er dårlig gjort mot mennene.

Skrevet

Nei, det er noe jeg diskuterer med kjæresten. Det er jo hans privatliv også! Jeg vil heller ikke høre detaljer om mine venners sexliv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...