Tummy Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Konstant på vg eller andre nettaviser TV.++ , Tenk den gigantiske frivillig potten som går rett i reklame. Det hadde vært en sykt stort bidrag til kultur og Ungsoms arbeid dersom den teite reklame lotten ikke gikk til reklame.
Larsern Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 1 minutt siden, Tummy said: Konstant på vg eller andre nettaviser TV.++ , Tenk den gigantiske frivillig potten som går rett i reklame. Det hadde vært en sykt stort bidrag til kultur og Ungsoms arbeid dersom den teite reklame lotten ikke gikk til reklame. Ikke bare norsk tipping. Det er ikke mange reklamepausene gjennom en dag som ikke har minst én reklame fra et av de mange bettingselskapene. Dersom det er et ungdomsprogram (realityprogrammer etc) så er det alltid bettingreklamer før, under og etter.
Tummy Skrevet 30. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2018 4 minutter siden, Larsern skrev: Ikke bare norsk tipping. Det er ikke mange reklamepausene gjennom en dag som ikke har minst én reklame fra et av de mange bettingselskapene. Dersom det er et ungdomsprogram (realityprogrammer etc) så er det alltid bettingreklamer før, under og etter. Detner sant, det er litt vanskeligere å begrense dem, de betaler og de er ikke statlig selskap. Så TV selskapene kjører på der de kan tjene penger.
applestories Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 2 minutter siden, Larsern skrev: Ikke bare norsk tipping. Det er ikke mange reklamepausene gjennom en dag som ikke har minst én reklame fra et av de mange bettingselskapene. Dersom det er et ungdomsprogram (realityprogrammer etc) så er det alltid bettingreklamer før, under og etter. Jeg så på noe på TV rundt midnatt for er par måneder siden. Da var det reklame for fem (5) ulike bettingselskaper i en reklamepause, pluss at programmet jeg så på "presenteres av" et av dem. Jeg gav egentlig opp å irritere meg over dem den kvelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå